وی افزود: لزوم وجود یک غده چرکین در جهان اسلام به منظور جلوگیری از اتحاد جهان اسلام، ایجاد محافظی برای منافع غرب و تفکر صهیونیسم جهانی در قلب غرب آسیا(خاورمیانه) و جمع نمودن یهودیان افراطی، از اهداف شکل دهی کشور جعلی اسراییل بوده است.

تحلیل گر مسائل منطقه و امور بین الملل گفت: در ادامه همین مسیر نامبارک، نخبگان یهودی دنیا (سرمایه دارها، سواد داران، سیاسیون و دیپلمات ها) کار را در قالب پیمان هرتزلیا پیش برده و زمین های مردم لومی فلسطین را خریدند و در پی بیانیه معروف بالفور (وزیر خارجه وقت انگلستان)در یک پروسه که با بخش های اقتصادی، سیاسی و نظامی از سال ۱۹۴۸ شروع شد و در ادامه طی جنگ های متعدد من جمله جنگ ۱۹۶۷، سرزمین فلسطین، بخشی ازصحرای سینا، بلندی های جولان سوریه و قسمتی از جنوب لبنان به اشغال این تفکر نژاد پرستانه درآمد.

امیری با اشاره به تفکر غلط از نیل تا فرات و سرزمین بزرگ اسراییل یا همان ارض موعود این رژیم جعلی عنوان کرد: خوشبختانه با پیروز شدن انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷، این پروسه متوقف و سفارت اسراییل غاصب در تهران تبدیل به سفارت فلسطین شده و در ادامه با تشکیل حزب الله لبنان، جنوب لبنان از دست اسراییل غاصب رها شده و امروز با وجود رزمندگان محور مقاومت، پروژه فتح بلندی های جولان در دستور کار قراردارد.

نویسنده کتاب بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با دست اندازی ها، انحصار طلبی ها و سلطه جویی تفکر صهیونیسم جهانی، اتحادیه اعراب وسازمان کنفرانس اسلامی ایجاد شد ولی چون دستان خیانتکاری در جهان عرب وجود دارد عملا فقط نامی ازآن ها باقی مانده است، بطوری که اگر قطعنامه ای صادر می شود غیر الزام آور بوده و هیچ گونه ضمانت اجرایی ندارد.

غرب و حاکمان مزدور دنبال عادی سازی روابط با اسراییل هستند

وی با اشاره به ارتباط کشورهای عربی مثل مصر، بحرین، عمان، امارات و عربستان با اسراییل غاصب یادآورشد: غرب و کشورهای با حاکمان مزدور، در یک پروسه هوشمندانه و آگاهانه دنبال عادی سازی روابط کشورها با اسراییل هستند و درآینده نه چندان دور دفتر حافظ منافع اسراییل در امارات متحده عربی، بحرین، عمان و اگر جوعمومی جامعه و جهان اسلام اجازه بدهد درعربستان تشکیل می شود.

امیری با تاکید بر این که اسراییل غاصب زمانی به دنبال گسترش زمین بود اما امروز به دنبال مشروعیت بخشیدن به خود در بین کشورهای اسلامی است، بیان کرد: ازدیدگاه ما اسراییل یک رژیم جعلی است که با زور، زر و تزویر ایجاد شده است و خطرناک ترین رژیم نژاد پرست در طول تاریخ رژیم غاصب صهیونیستی است.

بگفته این مدرس دانشگاه، اسراییل ویروس کووید ۱۹۴۸ است که در جهان اسلام ایجاد شده و نه تنها از بین نرفته بلکه با جهش ژنتیکی خود را با زمان و مکان وفق می دهد.

تحلیل گر مسائل منطقه و امور بین الملل تصریح کرد: تفکر خطرناک و نژاد پرست صهیونیسم با در اختیار داشتن رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری، فضای مجازی و با این دیدگاه شیطانی که هدف وسیله را توجیه می کند، هر جنایت و ظلمی را برای بقا و ماندگاری خود انجام می دهند.

امیری نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را انتخاب هوشمندانه حضرت امام( ره) دانست و گفت: روز قدس، تمام مردم جهان با ملیت های گوناگون همراه با ایران اسلامی به عنوان پرچم دار آزادگان جهان اسلام علیه جنایات و ظلم رژیم صهیونیست فریاد می زنند که رژیم جعلیِ اسراییلِ غاصب باید نابود شود.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۴ فرمودند اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و بر همین اساس تعدادی از تحلیل گران واقع بین دنیا به این باور رسیده اند که اسراییل غاصب سال ۱۴۱۶ شمسی را نخواهد دید.

روز جهانی قدس روز بیداری ملت هاست
محقق و پژوهشگر لرستانی با اشاره به فرو ریختن پایه های هیمنه اسراییل ابراز کرد: امروز محور مقاومت دست برتر منطقه بوده و تفکر بسیج امام خمینی (ره) در نیجریه، پاکستان، افغانستان، شامات و اقصی نقاط جهان ریشه دوانده و توازن قدرت تسلیحاتی آمریکا و اسراییل را در خاورمیانه برهم زده شده و این توازن به دست جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

امیری با تأکید بر اینکه روز جهانی قدس روز بیداری ملت هاست، تصریح کرد: جهانیان بدانند زروگویی به نام اسراییل سرزمین فلسطین را غصب کرده و اگر اعلام روز قدس نبود، امروز بسیاری از کشورهای مسلمان مستعمره، دست نشانده و یا جز اسراییل می شدند؛ اما پیروزی انقلاب اسلامی و به تبع آن اعلام روز قدس نه تنها اسراییل را محدود کرده بلکه امروز اسراییل در محاصره محور مقاومت است.

انتهای پیام/