×

تشدید محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد/ مدیران متخلف عزل می‌شوند

  • کد نوشته: 14050
  • آبان ۵, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرماندار خرم‌آباد با اشاره به تشدید محدودیت‌ها، گفت: بایستی همه دستگاه‌ها با تمام توان پای کار آمده و وظایف ذاتی خود را نسبت به جلوگیری از شیوع کرونا انجام دهند.

    تشدید محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد/ مدیران متخلف عزل می‌شوند
  • جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان، با اشاره به تشدید محدودیت‌ها، اظهار کرد: بایستی همه دستگاه‌ها با تمام توان پای کار آمده و وظایف ذاتی خود را نسبت به جلوگیری از شیوع کرونا انجام دهند.

    وی خاطرنشان کرد: خرم‌آباد با داشتن جمعیت بالا، دارای آلودگی بیشتری نسبت به دیگر شهرستان‌ها است، از این رو نگرانی برای شیوع گسترده و اوج‌گیری کرونا در ماه‌های آینده وجود دارد.

    فرماندار خرم‌آباد به عدم وجود تخت خالی در بیمارستان‌های این شهرستان جهت بستری بیماران کرونایی، افزود: درمان بیماران کرونایی مستلزم وجود تجهیزاتی است و با امکانات اولیه نمی‌توان اقدام موثری انجام داد.

    طولابی بیان داشت: بر اساس ستاد ملی و استانی کرونا، فعالیت مراکز آموزشی در حال حاضر ممنوع بوده و همه بایستی تعطیل شوند و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری صورت پذیرد.

    وی با بیان اینکه اکیپ‌های ستاد کرونا بایستی بر فعالیت مراکز آموزشی نظارت کنند، افزود: در صورت عدم رعایت مراکز پلمپ و مدیر خاطی نیز تا مرز عزل خواهد رفت.

    فرماندار خرم‌آباد با اشاره به فعالیت بازار و اصناف شهرستان، تصریح کرد: هنوز به نقطه بحرانی نرسیده‌ایم و در صورت تحقق این موضوع همه مراکز فروشگاهی همچون پاساژها تعطیل خواهند شد.

    طولابی بر لزوم رعایت پروتکل‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: اکیپ‌های نظارتی به طور مداوم بایستی فعال شده و مراکز صنفی پایش شوند.

    وی از ممنوعیت تمامی فعالیت‌ها در اماکن ورزشی به صورت تجمعی و گروهی خبر و ادامه داد: همچنین مراکز گردشگری، هتل‌ها، سفره خانه‌ها و اماکن تفریحی همه تعطیل هستند.

    فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: از حضور زائران تا اطلاع ثانوی در اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها نیز بایستی جلوگیری شود، ضمن اینکه فعالیت سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه نیز متوقف شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *