×

تشنج سیاسی برای کشور مضر است/ ائمه جمعه از هیچ گروه و فردی در انتخابات حمایت نمی‌کنند

  • آذر ۲۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • امام جمعه جدید خرم‌آباد گفت: نمایندگان ولی فقیه مانند رهبر انقلاب وظیفه دارند به شخص و گروه خاصی تمایل نشان ندهند و این را ائمه جمعه استان توجه دارند.

    تشنج سیاسی برای کشور مضر است/ ائمه جمعه از هیچ گروه و فردی در انتخابات حمایت نمی‌کنند
  • حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه راه انقلاب راه ثبات است، برخی از افراد راه انقلاب جدا شده و رابطه خود با انقلاب را قطع کردند و خودشان ضرر کردند.

    وی به حضور خود در بین مردم محله محروم فلک‌الدین اشاره کرد و افزود: این محله از قسمت‌های محروم شهر است اما جوانان پرشور این محله در عرصه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های فرهنگی در عرصه حضور دارند.

    امام جمعه خرم‌آباد گفت: در شهر خرم‌آباد و دیگر شهرهای استان ما نمونه‌های فراوانی از پای کار بودن جوانان مانند جوانان منطقه محروم فلک‌الدین وجود دارد که ما باید اینها را کمک کنیم و دستشان را بگیریم و به خود ببالیم و افتخار کنیم که از این نمونه‌ها در شهرهای لرستان فراوان است.

    وی عنوان کرد: حتما در قسمت‌های مختلف شهر حضور می‌یابم و با پدران و مادران و جوانان حضوری صحبت می‌کنم و اینجاست که مسوولان ما نیز باید در کار جهادی حضور یافته و تمام توان خود را در خدمتگذاری بگذارند و مسؤول باید کار شبانه روزی و خدمت کند.

    خطیب نماز جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: توجه به معیشت مردم از دغدغه‌های رهبر انقلاب است، لذا سران قوا و نمایندگان استانی آنها باید رسیدگی به معیشت مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

    شاهرخی احترام به ارباب رجوع، سعه صدر و توجه به مشکلات مردم را از نکات لازم الاجرا برای مسوولان دانست و تصریح کرد: ما ملتی هستیم که در از ابتدا کار خود را با انتخابات شروع کردیم و کمتر از ۲ ماه از پیروزی انقلاب در ۱۲ فروردین انتخابات برگزار کردیم.

    وی با بیان اینکه آغاز انقلاب اسلامی با انتخابات و مبتنی بر آرا مردم بوده است، عنوان کرد: امروز نیز مهم این است که میدان انتخابات و سیاست تبدیل به مسابقات ورزشی نشود که دو گروه با هم مسابقه داده و طرفداران آنها مقابل هم قرار می‌گیرند.

    خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: چنین حوادثی در میادین ورزشی زشت است اما در میدان سیاست این موضوعات زشت‌تر است.

    وی خطاب به نخبگان و فرهیختگان اظهار داشت: در سر جلسه و امتحان بزرگی(انتخابات) قرار گرفته‌ایم‌؛ امتحانی که مردود شدن در آن به معنای سقوط و همراهی با دشمن است.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: اقشار مختلف مردم و مسوولان همه باید هوشیار باشیم‌؛ آمریکا و شیطان بزرگ و همراهان عبری و عربی خود در برخی کشورهای منطقه با بی‌تدبیری حاکمان آنها بی‌ثباتی به وجود آورده‌اند و این ناآرامی‌ها در این کشورها هنوز پابرجاست.

    وی تصریح کرد: آمریکا و شیطان بزرگ و حامیان آنها بدنبال ایجاد چنین شرایطی در کشور ما است و لذا حمایت رهبر انقلاب در حمایت از تصمیم سران سه قوه در گرانی بنزین ما را به این راهنمایی می‌کند که ناخدای کشتی انقلاب اسلامی چگونه این کشور را از امواج بنیان کن به سلامتی عبور داده است.

    امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز کشور ما به اتحاد نیاز دارد و دشمنی ما باید با دشمنان دین اسلام و کسانی که برای میهن ما توطئه می‌کنند، باشد و لذا باید از تشنج سیاسی دوری کنیم.

    وی تشنج سیاسی را برای کشور مضر دانست و در ادامه اظهار کرد: برگزار کنندگان انتخابات با صداقت و بر اساس قوانین بر فرایند تایید صلاحیت‌ها با تایید افرادی که امین خدا و مردم بوده و توانایی لازم در انجام مسوولیت خویش را دارند، مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

    شاهرخی گفت: نمایندگان ولی فقیه مانند رهبر انقلاب وظیفه دارند به شخص و گروه خاصی تمایل نشان ندهند و این را ائمه جمعه استان حتما خواهند شنید و توجه دارند.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش خطرات حوادث طبیعی اشاره و ضمن تقدیر از از عوامل زحمت‌کش در این زمینه، عنوان کرد: باید اقداماتی که منجر به حوادث می‌شود را پیشگیری کرد؛ هنوز رودخانه‌ای که از وسط شهر می‌گذرد لایروبی نشده است و برخی پل‌ها که به علت سیل تخریب شدند هنوز بازسازی نشده‌اند و موجب ایجاد گره‌های ترافیکی شده‌اند که باید هر چه سریع‌تر اینها بازسازی شود.

    وی یادآور شد: ما از زحمات و تلاش‌هایی که بخش‌های مختلف از جمله در سطح راهداری انجام شده است تشکر می‌کنیم.

    خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در پایان ولادت حضرت مریم را در پایان تبریک گفت.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *