×

تعداد مبتلایان کرونا در سلسله ۶ برابر شد

  • آبان ۲۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان از ابتدای شهریورماه تاکنون نسبت به ماه‌های قبل از آن ۶ برابر افزایش یافته است.

    تعداد مبتلایان کرونا در سلسله ۶ برابر شد
  • حمزه حسنی  اظهار داشت: در سه ماهه منتهی به آبان ماه امسال تعداد بیماران کرونا مثبت در شهرستان سلسله به ۶۰۰ مورد رسیده است.

    وی با بیان اینکه ۸۵ درصد تخت های بیمارستان سلسله به بیماران کرونایی اختصاص یافته است ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری هستند که حال چهار نفر آنان وخیم است.

    وی با تاکید بر اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونا اظهار داشت: برای تامین داروی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مشکل داریم و با توجه به کمبود دارویی موجود، سهمیه بیمارستان را به صورت روزانه تحویل می دهند.

    حسنی تاکید کرد: برخی مردم با جدی نگرفتن این بیماری آسیب جدی به سلامت دیگران وارد می‌کنند و چنانچه این سهل انگاری ها تداوم داشته باشد کماکان با افزایش تعداد مبتلایان مواجه خواهیم بود.

    رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله همچنین گفت: ۷۱ نفر اعضای کادر درمان این شهرستان از جمله ۱۰ پرستار بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) طی هشت ماه گذشته به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

    ۴۶ هزار و ۱۹۰ لرستانی تا ۱۷ آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۹۱۷ نفر جان باخته‌اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

    پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *