×

تعطیلی ۷ اداره در سلسله و دلفان؛ تمام ادارات لرستان کمبود نیرو دارند

  • تیر ۲۱, ۱۳۹۷
  • ۰
  • نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس به تعطیلی ۷ اداره در سلسله و دلفان اشاره کرد و گفت: امروز در تمامی حوزه‌هایی که در لرستان وجود دارد با کمبود نیرو مواجه هستیم. به گزارش نیساخبر، علی رستمیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: […]

    تعطیلی ۷ اداره در سلسله و دلفان؛ تمام ادارات لرستان کمبود نیرو دارند
  • نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس به تعطیلی ۷ اداره در سلسله و دلفان اشاره کرد و گفت: امروز در تمامی حوزه‌هایی که در لرستان وجود دارد با کمبود نیرو مواجه هستیم.

    تعطیلی 7 اداره در سلسله و دلفان؛ تمام ادارات لرستان کمبود نیرو دارند

    به گزارش نیساخبر، علی رستمیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه بهداشت و درمان در تمام بخش‌های بیمارستان‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و این در حالی است که حتی در زمینه خدمات و نگهبانی نیز کمبود نیرو داریم.

    وی افزود: در سازمان جهاد کشاورزی هفت اداره در شهرستان‌های سلسله و دلفان تعطیل شده‌اند و بدون نگهبان هستند در برخی ادارات نیز یک سوم چارت نیرو وجود دارد و مدیران به جای برنامه‌ریزی باید پاسخگوی مطالبات باشند.

    نماینده مردم سلسله و دلفان عنوان کرد: گاه می‌بینیم که اتهاماتی به مدیران وارد می‌شود که آرامش را بر هم می‌زند و این در حالی است که در شرایط فعلی کشور نیازمند وحدت هستیم و وارد کردن روحیه ناامیدی از طریق تریبون‌ها در جمع کار خوبی نیست؛ اگر مسئولی در حوزه خود با مدیری مشکل داشته باشد نباید آن مشکل را در جمع مطرح کند و سبب تزلزل جایگاه آن مدیر شود.

    وی با اشاره به اینکه اقداماتی که نظام برای کشور انجام داده است باید بازگو شود، بیان کرد: برخی از افراد از بالا تا پایین نظام را می‌شورند، درست است که کاستی‌هایی وجود دارد اما نباید چنین انتقادهایی صورت گیرد.

    رستمیان تصریح کرد: نیاز نیست که برای مدیری که تازه وارد لرستان می‌شود بنر و پلاکاردهای زیادی در همه جا نصب شود و آن را به جاهای خوش آب و هوا برای صرف غذا برده و با ۱۱ مدل غذا از او پذیرایی شود، ضرورت ندارد که با کامیون سوغاتی برای او بفرستیم، پول این سوغاتی‌ها از کجا می‌آید؟

    وی با بیان اینکه وحدت و ولایت پذیری باید سرلوحه کار همه باشد، خاطرنشان کرد: این اقدامات و ریش خیلی بلند و یقه بسته نشانه ولایت پذیری نیست، ولایت پذیری به معنای پاکدستی و پاکدامنی و عمل به توصیه‌های رهبر است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *