×

فرماندار سلسله در آیین معارفه:
تفکر انقلابی خدمت بدون منت مدنظر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری سرلوحه کارهایمان خواهد بود

  • کد نوشته: 15696
  • دی ۲۹, ۱۴۰۰
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: تفکر انقلابی خدمت بدون منت مدنظر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری سرلوحه کارهایمان خواهد بود.

    تفکر انقلابی خدمت بدون منت مدنظر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری سرلوحه کارهایمان خواهد بود
  • به گزارش نیساخبر؛ مسلم مرادی در آیین معارفه خود با تاکید بر اینکه میزهای خدمت ما امانتی از جانب شهدا هستند، اظهار داشت: مردم ولینعمت ما هستند و باید قدردان آنها باشیم که توانستند هشت سال سختی را تحمل کنند.

    وی با تاکید بر اینکه مردم و ولایت فقیه نگهدارنده این حکومت هستند، افزود: به یاری خدا نماینده یک تفکر انقلابی مدنظر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در این شهرستان خواهیم بود.
    مرادی با اشاره به اینکه تفکر انقلابی یعنی خدمت بدون منت، خاطرنشان کرد: مردم نباید در ادارات برای انجام کارهای خود معطل شوند، نباید بخاطر کارهای خود توهین بشنوند یا اذیت شوند.
    وی ادامه داد: فضای حاکم بر شهرستان را فقط با کمک شما مردم می توانیم تغییر دهیم.
    فرماندار سلسله با بیان اینکه اگر مردم به کمک ما بیایند در انجام امور شهرستان موفق خواهیم بود، گفت: شهرستان سلسله در استان دارای بیشترین فرهیختگان و نخبگان است و با یاری خدا و کمک مردم امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم.
    وی با بیان اینکه دفتر ما به روی همه مردم از هر قشر و تفکری، باز است، عنوان کرد: بیایید با هم فضای شهرستان را بهبود ببخشیم و کارها را پیش ببریم.
    مرادی با تاکید بر اینکه وام دار هیچ فرد، گروه، حزب و جریانی نیستم، تصریح کرد: دست یاری به سوی همه شما دراز می کنم، از تمام گروه ها، قشرها، جریان ها، جوانان، روحانیت، نخبگان، جوانان و فرهیختگان تقاضا می کنم به کمک ما بیایند.
    وی افزود: در فرمانداری سلسله و ادارات شهرستان به روی کسانی که می خواهند بدون مزد و منت به این انقلاب و مردم خدمت کنند باز است.
    فرماندار سلسله با قدردانی از استاندار لرستان، سردار کشکولی، معاون سیاسی استاندار، امام جمعه معزز، نماینده سلسله و دلفان و اعضای شورای تامین و اداری و روحانیت معزز و آحاد مردم، گفت: قدردان خدمات و زحمات خط تولید، پاکبانان، کارگران، کشاورزان، کسبه و بازاریان و عشایر هستیم و امیدواریم در اسرع وقت جلسه ای برای قدردانی از زحمات این عزیزان خط تولید و خدمت در شهرستان برگزار شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *