×

تقدیر بسیج اساتید لرستان از یادداشت روشنگرانه سردار نقدی

  • کد نوشته: 7750
  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • تاکید بر انجام تکلیف شرعی و انتخاب مبتنی بر حال فعلی افراد، بحث ریشه دار و عمیقی است که این روزها به خوبی در یادداشت روشنگرانه و سخنان صریح سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران، در روزنامه ی جوان، تبیین و ارائه شده است.    به گزارش  نیساخبر” بیتردید، جامعه ی امروز ایران، در […]

    تقدیر بسیج اساتید لرستان از یادداشت روشنگرانه سردار نقدی
  • تقدیر بسیج اساتید لرستان از یادداشت روشنگرانه سردار نقدی

    تاکید بر انجام تکلیف شرعی و انتخاب مبتنی بر حال فعلی افراد، بحث ریشه دار و عمیقی است که این روزها به خوبی در یادداشت روشنگرانه و سخنان صریح سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران، در روزنامه ی جوان، تبیین و ارائه شده است. 

     

    به گزارش  نیساخبر” بیتردید، جامعه ی امروز ایران، در این روزگار فتنه خیز – که غبار شبهه ها، بخشی از چهره ی حق و حقیقت را در محاق شائبه ها فرو برده است- بیش از هر زمان دیگری، نیازمند روشنگری آگاهانِ دل سپرده به انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن است.

    به ویژه در شرایطی که نگاهی به پاره خط ظهور و افول برخی افراد در سپهر سیاسی ایران اسلامی، چشم اندازی جز سیر از چشم افتادگی این پاره خط ها را از منظر شاخص های مردم سالاری دینی و نیز از چشم قاطبه ی مردمی که در آغاز راه، دل به کارنامه ی مقدماتی آنان خوش کرده بودند، ترسیم نمی کند.

    سیر تدریجی برخی افراد از اظهار التزام تا انحراف پنهان و حتی تقابل نظری و عملی با مفهوم و مصداق ولایت فقیه، از سویی و انحراف  تدریجی از اراده، خواسته ها و آرمانهای ارزشی مردم انقلابی ایران  از سوی دیگر به خوبی گویای چنین افول و انحطاطی در مشی سیاسی و دینی و وادادگی این دست شخصیتهاست.

    اما به رغم این همه، آنچه این روزها در کنار پایمردی بسیاری از آحاد مردم و خدمتگزاران ارزشی کشور، مایه ی خرسندی است، آگاهی و بلوغ سیاسی مردم فهیم و شریف ایران اسلامی در عبور از همه ی این گره های کور و گردنه های بزرگ تاریخی است.

    حدیث مفصل این مجمل و تاکید بر انجام تکلیف شرعی و انتخاب مبتنی بر حال فعلی افراد، بحث ریشه دار و عمیقی است که این روزها به خوبی در یادداشت روشنگرانه و سخنان صریح سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران، در روزنامه ی جوان، تبیین و ارائه شده است.

    از این رو جامعه ی بسیج اساتید دانشگاههای لرستان، ضمن تقدیر از این شخصیت ارجمند ارزشی بخاطر این  یادداشت بسیار روشنگرانه، بر لزوم ترویج و تداوم این جریان ارزشمند روشنگری تاکید می کند و آمادگی خود را در تداوم عمل به این رسالت علمی و اجتماعی اعلام می دارد.

     

    من ا… التوفیق و العاقبه للمتقین

    سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی لرستان

     

    انتهای پیام/

     منبع:سفیرافلاک

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *