×

تلاش دشمنان برای نفوذ فرهنگی و ترویج بی حجابی در جامعه متوقف نشده است

  • کد نوشته: 8231
  • تیر ۲۰, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : تلاش دشمنان برای نفوذ فرهنگی و ترویج بی حجابی در جامعه متوقف نشده و هر روز در حال هجمه بیش تر با استفاده از قالب های جدید است. به گزارش نیساخبر؛ به نقل از قم فردا، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار  قم فردا به مناسبت […]

    تلاش دشمنان برای نفوذ فرهنگی و ترویج بی حجابی در جامعه متوقف نشده است
  • تلاش دشمنان برای نفوذ فرهنگی و ترویج بی حجابی در جامعه متوقف نشده است

    رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : تلاش دشمنان برای نفوذ فرهنگی و ترویج بی حجابی در جامعه متوقف نشده و هر روز در حال هجمه بیش تر با استفاده از قالب های جدید است.

    به گزارش نیساخبر؛ به نقل از قم فردا، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار  قم فردا به مناسبت هفته عفاف و حجاب و حادثه گوهر شاد ،اظهار داشت:خدا رحمت کند مرحوم اقای بهلول را که در قیام در مسجد گوهر شاد محور اصلی بود و هزینه زیادی پرداخت کرد وسالیان سال دور از وطن و در زندان های کشور های مختلف  سختی عای زیادی را متحمل شد.

    وی افزود: قیام مردمی مسجد گوهر شاد در تاریخ ایران نهادینه شد و امروز به عنوان نقطه قوت ،ما می توانیم به آن استناد کنیم ،در آن زمان مردم در کنار مضجع شرییف امام هشتم و به حکومت رضا خانی نه گفتند،و یکی از ارزش های والای نظام یعنی حجاب دفاع کردند و زندان رفتند و خون دادند.

    وی در ادامه گفت:تلاش دشمنان برای نفوذ فرهنگی و ترویج بی حجابی در جامعه متوقف نشده و هر روز در قالب های جدید وارد می شوند.

    انتهای پیام/

     

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *