×

توزیع بیش از پنج هزار ماسک توسط آمران سلامت سلسله

  • آبان ۱۵, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رییس جمعیت هلال احمر سلسله گفت: بیش از پنج هزار عدد ماسک در راستای تشویق شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، توسط آمران سلامت این جمعیت توزیع شد.

    توزیع بیش از پنج هزار ماسک توسط آمران سلامت سلسله
  • حسین زینی‌وند اظهار داشت: ۵۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب ۲ پایگاه آمران سلامت، علاوه بر توزیع ماسک، آموزش های لازم جهت آگاهسازی شهروندان نسبت به رعایت بهداشت کرونا را ارایه کردند.

    وی اظهار داشت: در این راستا رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آگاهی از نحوه صحیح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و موازین بهداشتی آن توسط اعضای مستقر در پایگاه‌های آمران سلامت به حدود ۶ هزار نفر شهروندان سلسله اطلاع‌رسانی شد.

    وی افزود: طرح‌ ‎آمران سلامت در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های متولی، تعامل آنان جهت مقابله با ‎شیوع ویروس کرونا ‌و دعوت مردم به ‎رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی به مدت ۱۰ روز اجرا شد.

    زینی‌وند ادامه داد: جمعیت هلال احمر علاوه بر اینکه از زمان شیوع ویروس تاکنون به طور مستمر در کنار کادر پرتلاش درمانی بوده است در طرح آمران سلامت نیز حضو فعال و موثری داشت.

    طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور تا پانزدهم آبان ماه اجرا شد که در این طرح بیش از ۱۳ هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در چهار هزار و ۳۰۰ پایگاه فعالیت داشتند.

    سهم لرستان از تعداد پایگاه های آمران سلامت ۵۰ مورد بود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *