×

معاون صنعت ومعدن لرستان خبر داد
توزیع بیش از ۳ هزار لاستیک بین کامیون‌داران لرستان/ قیمت‌ها کاهش می‌یابد

  • کد نوشته: 9174
  • مهر ۲۲, ۱۳۹۷
  • ۰
  • معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تا به امروز بیش از ۳هزار جفت لاستیک بین کامیون‌داران لرستانی توزیع شده و بیش از ۵۰۰ جفت دیگر نیز طی روزهای آتی توزیع می‌شود. به گزارش نیساخبر“حسین دالوند  بیان کرد: استان لرستان در زمینه تامین لاستیک برای خودروهای سنگین طی ماه‌های اخیر با مشکل خاصی روبرو […]

    توزیع بیش از ۳ هزار لاستیک بین کامیون‌داران لرستان/ قیمت‌ها کاهش می‌یابد
  • معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تا به امروز بیش از ۳هزار جفت لاستیک بین کامیون‌داران لرستانی توزیع شده و بیش از ۵۰۰ جفت دیگر نیز طی روزهای آتی توزیع می‌شود.

    به گزارش نیساخبر“حسین دالوند  بیان کرد: استان لرستان در زمینه تامین لاستیک برای خودروهای سنگین طی ماه‌های اخیر با مشکل خاصی روبرو نبوده و این در حالی است که بیش از ۶/۲درصد از ناوگان حمل‌ونقل کشور در لرستان قرار دارد.

    وی با بیان اینکه که مجموعه صنعت،معدن و تجارت لرستان توانسته تمام نیاز استان در زمینه لاستیک را جذب کند، افزود: تا به امروز بیش از ۳هزار جفت لاستیک میان کامیون‌داران لرستانی توزیع شده که بیش از ۵۰۰جفت دیگر نیز طی روزهای آتی توزیع می‌شود.

    معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستا، اظهار کرد:کامیون‌دارانی که بین استانی بار حمل‌ونقل می‌کنند، برای دریافت لاستیک در صورتی که کارشناسان اداره راهداری تشخیص دهند که ماشین آن‌ها نیازمند لاستیک بوده به آن‌ها تحویل داده می‌شود، اما ماشین‌های درون استانی برای دریافت لاستیک علاوه بر کارشناس راهداری نیازمند تشخیص کارشناس سازمان صنعت‌،معدن و تجارت لرستان نیز هستند.

    دالوند با بیان اینکه برای اینکه تمامی کامیون‌داران نیازمند لاستیک بتوانند نیاز خود را در این زمینه رفع کنند به تمامی خودروها یک جفت لاستیک اعطا می‌شود،افزود: سازمان حمایت از مصرف کننده یک قیمت مصوب برای انواع لاستیک‌ها تعیین کرده که در تمامی نقاط کشور این نرخ ثابت بوده و بر حسب انواع مختلف لاستیک از دو تا سه میلیون تومان متغیر است.

    وی با بیان اینکه با لاستیک فروشانی که به صورت آزاد اقدام به فروش لاستیک وسایل نقلیه سنگین کنند به شدت برخورد می‌شود، ادامه داد: تا به امروز با بیش از ۶ واحد متخلف صنفی در این زمینه برخورد صورت گرفته است.

    این مسوول گفت: بر اساس سیاست‌های جدید دولت مبنی بر اختصاص ارز دولتی به لاستیک به زودی قیمت لاستیک کاهش پیدا کرده و از نظر فراوانی نیز مشکلات کنونی حل خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *