×

معاون جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد؛
توزیع هزار بسته معیشتی در قالب طرح «فرشتگان رحمت» بین نیازمندان

  • کد نوشته: 12215
  • فروردین ۱۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: بیش از هزار بسته معیشتی در قالب طرح «فرشتگان رحمت» بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان توزیع شد.

    توزیع هزار بسته معیشتی در قالب طرح «فرشتگان رحمت» بین نیازمندان
  • فرشید دریکوند شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بیش از هزار بسته معیشتی در قالب طرح «فرشتگان رحمت» بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان توزیع شد.

    وی، عنوان کرد: از ابتدای بحران ویروس کرونا در سطح استان حوزه داوطلبان با توجه به نقش حمایتی و ارتباط خود با افراد خیر توانست خدمات بسیار خوبی را در بحث مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان به انجام برساند.

    معاون جمعیت هلال احمر لرستان، افزود: توزیع بیش از ۱۳ هزار ماسک به همراه بیش از ۹ هزار ژل ضدعفونی، لوازم بهداشتی نظیر مایع دستشویی، ظرفشویی و ضدعفونی تنها بخشی از خدمات حوزه داوطلبان به افراد نیازمند بود ضمن این که در قالب طرح «نیابت» از افراد سالخورده نیز سرکشی شد.

    دریکوند، افزود: اعضای داوطلبان علاوه بر کمک‌های معیشتی با همت و تلاش شبانه روزی خود بسیاری از معابر و خیابان‌های شهرهای استان را نیز ضدعفونی و گندزدایی کردند و در سطح روستاها نیز با همکاری خانه‌های هلال اقدامات خوبی در بحث مقابله با کرونا صورت گرفت.

    وی، عنوان کرد: ضد عفونی ۱۵۴ مسجد، چهار زندان، دو سرای سالمندان نیز بخش‌هایی از مبارزه اعضای داوطلب در بحث مقابله با ویروس کرونا بود.

    معاون جمعیت هلال احمر لرستان، تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات حوزه داوطلبان مشارکت در طرح پایش سلامت و غربالگری و طب سنجی مسافران در ۲۵ ایستگاه هم پا با همکاری اعضای امداد و نجات و جوانان بود که در این بخش نیز توانستند خدمات خوبی را ارائه دهند

    دریکوند، گفت: تمهیداتی اندیشیده شد که ۳۱ پزشک داوطلب ما به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز بیماران باشند که در این راستا به بیش ۱۰ هزار نفر خدمات ارائه شد.

    وی، افزود: تا پایان بحران کرونا در سطح استان برای حفظ سلامت مردم فعالیت‌های خود را با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد که در این راستا کارگاه‌های تولید ماسک در شهرستان‌ها ایجاد شده است تا به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد.

    معاون جمعیت هلال احمر لرستان، عنوان کرد: هموطنان از طریق کد دستوری #۱۱۲* نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *