×

ثبت تصویر پلنگ ایرانی برای نخستین‌بار در اشترانکوه لرستان+ تصاویر

  • کد نوشته: 3514
  • اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
  • ۰
  • مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی در اشترانکوه لرستان برای نخستین‌بار ثبت شد. به گزارش نیساخبر وبه نقل از لرستان خبر، مهرداد فتحی بیرانوند صبح امروز در جمع خبرنگاران از ثبت  تصاویر پلنگ برای نخستین بار در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه( آلپ ایران) خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان محیط‌زیست با به‌کارگیری دوربین‌های […]

    ثبت تصویر پلنگ ایرانی برای نخستین‌بار در اشترانکوه لرستان+ تصاویر
  • ثبت تصویر پلنگ ایرانی برای نخستین‌بار در اشترانکوه لرستان+ تصاویر

    مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی در اشترانکوه لرستان برای نخستین‌بار ثبت شد.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از لرستان خبر، مهرداد فتحی بیرانوند صبح امروز در جمع خبرنگاران از ثبت  تصاویر پلنگ برای نخستین بار در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه( آلپ ایران) خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان محیط‌زیست با به‌کارگیری دوربین‌های تله‌ای در روزهای پایان سال، عیدانه ارزشمندی برای طرفداران محیط‌زیست، مردم لرستان و انجمن‌های زیست‌محیطی به ارمغان آورند.

    وی افزود: برابر گزارش مأموران محیط‌بانی و کارشناسان اداره نظارت بر حیات‌وحش که توسط دوربین‌های تله‌ای کار گذاشته‌شده در این منطقه تصویر یک قلاده پلنگ ایرانی ثبت شده است.

    مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان عنوان کرد: با توجه به اقدامات مؤثر انجام‌شده طی چند سال اخیر در جلوگیری از تلفات این‌گونه ارزشمند(پلنگ ایرانی) شاهد افزایش جمعیت آن در مناطق حفاظت‌شده استان از جمله منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه و سفیدکوه  خرم‌آباد و دیگر مناطق هستیم.

    وی با تقدیر از محیط‌بانان و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط‌زیست لرستان بیان کرد: از مردم طبیعت دوست استان انتظار می‌رود تا با حساسیت بیشتری ما را در حفاظت از این‌گونه‌های ارزشمند طبیعت کشورمان یاری کنند.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *