×

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان: ۱۱۳ قطعه عتیقه در خرم‌آباد کشف شد

  • اردیبهشت ۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ۱۱۳ قطعه اشیاء باستانی مربوط به هزاره دوم قبل از میلاد در خرم‌آباد کشف شد. به گزارش نیساخبر وبه نقل ازخبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد علی احمدی تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف ۱۱۳ قطعه عتیقه در خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: ۱۱۳۳ قطعه اشیاء باستانی مربوط […]

    جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان:  ۱۱۳ قطعه عتیقه در خرم‌آباد کشف شد
  • عتیقه

    جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ۱۱۳ قطعه اشیاء باستانی مربوط به هزاره دوم قبل از میلاد در خرم‌آباد کشف شد.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل ازخبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد علی احمدی تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف ۱۱۳ قطعه عتیقه در خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: ۱۱۳۳ قطعه اشیاء باستانی مربوط به هزاره دوم قبل از میلاد در خرم‌آباد کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

    وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک نفر در امر خریدوفروش اشیاء عتیقه در خرم‌آباد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

    جانشین فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضایی متهم را در خرم‌آباد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

    وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم ۱۱۳ قطعه باستانی مربوط به هزاره دوم قبل از میلاد کشف شد بیان کرد: متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *