×

رییس بنیاد شهید سلسله:
جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی را به منطقه صادر کرد

  • شهریور ۳۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلسله گفت: هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران موجب صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه و اثبات ستم متجاوزان شد.

    جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی را به منطقه صادر کرد
  • محمد عیسی داودی روز دوشنبه در آیین نامگذاری مراکز مخابرات روستایی به نام شهدای شهرستان اظهار داشت: امروز هم باید با حرکت در مسیر شهیدان، ارزش های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم.
    ♦️رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلسله افزود: تمام افرادی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند باید جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.
    ♦️داودی افزود: امنیت کنونی کشور نتیجه خون‌ پاک شهدا است که در دفاع از انقلاب و آرمان های آن جانانه ایستادند و ما امروز وظیفه داریم به نحوی عمل کنیم که مجاهدت رزمندگان، شهدا و افتخارات دفاع مقدس فراموش نشود.
    ♦️وی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسب قدرشناسی از افرادی است که بیشترین سهم را در تکوین ارزش های انقلاب، دوران مبارزه و مقاومت ملت ایران داشته اند.
    ♦️رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلسله با قدردانی از شرکت مخابرات شهرستان در نامگذاری مراکز مخابرات روستایی به نام شهدا افزود: به منظور آشنایی بیشتر نسل جدید، هر مرکز به نام شهدای همان روستا نامگذاری شده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *