×

سردار کشکولی مطرح کرد؛
حزب‌اللهی‌ها و نخبگان سکوت نکنند/ تکلیف ما دفاع از انقلاب است

  • کد نوشته: 9531
  • بهمن ۲۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه اشکالاتی در بلوغ سیاسی مردم است که بخشی از آن باید با آزمون و خطا حل شود، افزود: نظرم این است که ارزش رای مردم خیلی بالا است، مردم باید این را نهادینه کنند که برای رای دادن مشورت کنند و رای خود را به هیجان سیاسی و قومی نفروشند؛ چون هنوز به بلوغ نرسیده ایم رای خود را حراج می کنیم.

    حزب‌اللهی‌ها و نخبگان سکوت نکنند/ تکلیف ما دفاع از انقلاب است
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه سهم ما از عرصه حرکت انقلاب به سوی طلوع خورشید ولایت، دفاع از انقلاب است؛ گفت: حزب‌اللهی‌ها و نخبگان جامعه سکوت نکنند.

    به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز دوشنبه در نشست با نخبگان بسیجی با اشاره به اینکه وضع و اوضاع بلاد اسلامی از دید من که پاسدار انقلابم، به لطف خدا و علی رغم فشارهای اقتصادی و دشمنی دشمنان بسیار مطلوب است، اظهار داشت: وضعیت دشمنان ما بسیار بد است، مضطر هستند و جبهه آن ها از هم پاشیده است.

    هیچکس هیچ سهم خاصی از انقلاب ندارد

    وی با بیان اینکه وضع ما در بیرون از مرزها خیلی خوب است، آنچه مربوط به مدیران است مشکل داریم، نمی خواهم بگویم خیانت می شود یا نمی شود اما یک اشکالاتی هست که باید به تدریج برطرف شود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی متعلق به مردم است، هیچکس هیچ سهم خاصی از انقلاب ندارد.

    مردم رای خود را به هیجان سیاسی و قومی نفروشند

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه اشکالاتی در بلوغ سیاسی مردم است که بخشی از آن باید با آزمون و خطا حل شود، افزود: نظرم این است که ارزش رای مردم خیلی بالا است، مردم باید این را نهادینه کنند که برای رای دادن مشورت کنند و رای خود را به هیجان سیاسی و قومی نفروشند؛ چون هنوز به بلوغ نرسیده ایم رای خود را حراج می کنیم.

    سردار کشکولی با اشاره به اینکه در بیرون مرزها وضع ما بسیار عالی است؛ اما در درون دچار مشکلاتی هستیم از جمله مسئله گرانی و تورم ادامه داد: بخشی از این مسئله نیز برمی گردد به اینکه مسئولان خود را باخته اند، روحیه خود را از دست داده اند؛ ثابت شده گرانی ارز ربطی به تحریم ها نداشت اما این تب و فشار الان هم اگر هوشمندانه عمل کنیم مقطعی است،  شاید یک سال طول بکشد اما بعد روی ریل حرکت می افتیم.

    متکی به خود باشیم

    وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها گفته اند توجه کنیم به ظرفیت های داخلی، تصریح کرد: در قرآن کریم آیه ای هست که در جنگ هم خیلی از مفاهیم آن استفاده کردیم، در همه زمینه هایی که موفق هستیم هم از همین آیه استفاده کرده ایم،   «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا»…

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: آنچه تکیلف ماست مجاهدت است؛ از قدیم هم می گویند از تو حرکت از خدا برکت، در جنگ هشت ساله هم نمی دانستیم جنگ چیست و چگونه است؛  اما همه مصمم بودیم که دفاع کنیم و در نهایت یاد گرفتیم و هشت سال را با عزت جنگیدیم. باید متکی به خود باشیم.

    حزب اللهی ها و نخبگان جامعه سکوت نکنند

    سردار کشکولی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گلایه ای نسبت به حزب الهی ها و نخبگان جامعه دارم، اظهار داشت: همه پاسداران و روحانیون ما در همه صحنه ها از انقلاب دفاع نمی کنند،  استاد دانشگاه خودش انقلابی است اما در کلاس و دیگر فضاها از انقلاب دفاع نمی کند،  بازاری خوب و انقلابی داریم اما از انقلاب دفاع نمی کنند؛ از مظلومیت انقلاب باید دفاع کنیم.

    وی با بیان اینکه امام علی(ع) چرا مظلوم شد؟ ولی فقیه ما چرا باید مظلوم باشد؛ یک اشاره شما حزب اللهی ها صحنه را عوض می کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما آنقدر نعمت دارد که همان کسی هم که فحش می دهد بهره مند است از این نعمت ها، این نعمت ها را باید بازگو و دفاع کرد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه شما صاحب نظر و نخبه و انقلابی هستید، نمی گوییم بیایید در خیابان یقه مردم را بگیرید، اما سکوت جایز نیست و سکوت نکنید؛ افزود: دفاع از انقلاب هزینه هم دارد اما امروز انقلاب نیاز به دفاع دارد،  شما هر یک می توانید یک رسانه باشید.

    متن جامعه ما متن همراه با انقلاب است و دست از انقلاب نکشیده ایم

    سردار کشکولی با اشاره به اینکه متن جامعه ما متن همراه با انقلاب است و دست از انقلاب نکشیده ایم، گفت: در بیانیه اخیر رهبری گفتند که خودمان و جامعه را اصلاح کنیم تا طلوع خورشید ولایت را شاهد باشیم؛  یعنی انقلاب حتما باید متصل به ظهور امام زمان(عج) شود؛  سهم ما از این عرصه دفاع از انقلاب است؛  روشنگری کنیم، ضعف ها و اشکالات را بگوییم اما قوت را هم بگوییم.

    مجلس ما معامله گر است

    وی با بیان اینکه ما دو ضعف اساسی در کشور در دو بخش نهادها و مردم داریم، تصریح کرد: مردم رای خوب نمی دهند، به فرد پاکدست و با سابقه خوب و متدین رای بدهید، به کسی رای دهید که نوکر مردم و کارآمد باشد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه نهادها نظارتی ما از جمله مجلس دچار مشکل هستند،  مجلس ما معامله گر است، وظیفه آن ها تصویب و نظارت بر اجرای قانون است، اما این را ندارند چون با فرماندار و استاندار و… معامله می کنند چهار تا مدیر را منصوب کنند، افزود: اینقدر باید یقه نمایندگان را بگیریم تا وضعیت درست شود، نماینده جناح چپ و راست هم فرقی ندارد.

    اینقدر باید یقه نمایندگان را بگیریم تا وضعیت درست شود، نماینده جناح چپ و راست هم فرقی ندارد

    سردار کشکولی افزود: امسال اینقدر به فرمانداری و استانداری و دادگستری و سازمان صنعت و معدن گفتم حاضرم صد تا بازرس بدهیم تا بر بازار نظارت کنند و با هرکسی که گران می فروشد برخورد شود، اما فقط می شنیدند و جلسه را تمام می کردند.

    وی یادآور شد: ما در لرستان ۶ هزار نفر اندیشه ورز داریم، حاضریم و حتی به استاندار و نمایندگان و دادگستری و… گفته ام می توانیم در مسئله یابی کار کنیم، مسئله شهر را مشخص کنیم، در حوزه های مختلف بیکاری و آسیب های اجتماعی و … مسئله یابی کنیم و راهکار بدهیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *