×

فرماندار سلسله در جلسه تنظيم بازار شهرستان سلسله:
حضور میدانی تیم های بازرسی در بازار نمود داشته باشد

  • بهمن ۲۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • سامانه ۱۲۴ باید در ایام نزدیک به نوروز با دقت فعال باشد و اداره صنعت و معدن، گزارش هفتگی آن را به فرمانداری ارسال نماید.

    حضور میدانی تیم های بازرسی در بازار نمود داشته باشد
  • فرماندار سلسله گفت: حضورهای میدانی تیم های بازرسی باید در بازار نمود داشته باشد و مردم فعالیت و حضور آن ها را به چشم ببینند.

    به گزارش نیساخبر، آقای خسروی در جلسه تنظیم بازار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: اگر ایرادی گرفته می شود به معنی زیر سوال بردن خدمان نیست بلکه برای تصحیح خدمات است.
    وی با تاکید بر اینکه بازرسی های انجام شده باید بر روی بازار تاثیر داشته باشند، افزود: البته مردم هم باید درگیر این موضوع باشند و همکاری و همراهی لازم را داشته و از متخلفان دفاع نکنند.
    خسروی با تاکید بر تغییر سیستم و روش نظارت بر بازار، عنوان کرد: سامانه ۱۲۴ باید در ایام نزدیک به نوروز با دقت فعال باشد و اداره صنعت و معدن، گزارش هفتگی آن را به فرمانداری ارسال نماید.
    وی با اشاره به بنرهای تعطیلی اماکن متخلف، گفت: اگر بنری توسط فرد متخلف به پایین کشیده می شود، نیروی انتظامی به عنوان ضابط باید در چارچوب قانون به شدت برخورد نماید.
    فرماندار سلسله با تاکید بر حضور گشت های روزانه در ساعات پیک حضور مردم در بازار، خاطرنشان کرد: پیگیری خدمات باید مستمر باشد، بازار فقط بازار فروش کالا نیست بلکه بازار خدمات دولتی و غیردولتی هم هست.
    وی با اشاره به وجود اعتراضات عمومی نسبت به داروخانه بیمارستان و ایجاد شعبه دوم آن در مرکز متخصصین الماس شهر، افزود: یک مسئول فنی نمی تواند همزمان در دو داروخانه حضور داشته باشد و متاسفانه شبکه بهداشت نیز تاکنون برخوردی در اینخصوص انجام نداده است و لذا با توجه به اینکه ممکن است مشکلات دارویی برای مردم ایجاد شود لازم است که فعلا مردم داروهای خود را از سایر داروخانه های سطح شهر تهیه کنند.
    خسروی با تاکید بر تقویت گشت های بازرسی بازار در عصرها، گفت: باید خدمات عمومی مردم احصا شود و نظارت لازم صورت بگیرد تا در روزهای تعطیل مشکلی برای مردم در تامین نیازهایشان ایجاد نشود.
    وی با تاکید بر پیگیری سهمیه گوشت منجمد شهرستان، عنوان کرد: تعاون روستایی باید سهمیه اقلام موردنیاز شب عید مردم را به موقع پیگیری کند و در صورت تقاضا، توزیع را افزایش دهد و در بحث مکان های فروش نیز اطلاع رسانی های لازم را صورت دهد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
    فرماندار سلسله تاکید کرد: چه گوشت های گرم وارداتی و چه گوشت های عرضه شده در قصابی های سطح شهر باید برچسب قیمت داشته باشند.
    وی با اشاره به خبازی های سطح شهر، گفت: باید کلیه خبازان لباس های بهداشتی بپوشند و ضمن رعایت متراژ قانونی خبازی، کلیه نکات لازم را درخصوص بهداشت نان مصرفی مردم و کیفیت آن رعایت کنند.
    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز در این جلسه، اظهار داشت: طی سه ماه گذشته یکهزار و ۳۹۳ مورد بازرسی در سطح شهرستان انجام شده که در این راستا ۷۱ پرونده تخلف تشکیل شده است.
    یوسف مرادی با اشاره به انجام ۳۲ مورد گشت مشترک، عنوان کرد: طی این سه ماه ۳۸۰ مورد گزارش مردمی نیز داشته ایم که رسیدگی شده است.
    وی با اشاره به تامین میوه شب عید شهروندان شهرستان، خاطرنشان کرد: امسال بر اساس نیازسنجی های انجام شده، توزیع ۲۰ تن سیب و ۴۰ تن پرتقال در بازار شهرستان در دستور کار قرار دارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *