×

مدیر مخابرات منطقه لرستان:
حل مشکل سرعت اینترنت لرستان تا پایان شهریورماه/ ۶۰ ایستگاه توسعه تلفن همراه راه‌اندازی می‌شود

  • مرداد ۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • ?مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه به دنبال ایجاد تحول در حوزه سطح پوشش تلفن همراه هستیم، گفت: تا پایان شهریورماه امسال مشکل سرعت اینترنت استان به مقدار زیادی حل خواهد شد.

    حل مشکل سرعت اینترنت لرستان تا پایان شهریورماه/ ۶۰ ایستگاه توسعه تلفن همراه راه‌اندازی می‌شود
  • سید محمد قاسمی عصر امروز در دیدار صمیمی با تعدادی از اصحاب رسانه، با اشاره به خدمات شرکت مخابرات لرستان به مشترکین، اظهار کرد: این شرکت به مشترکین خدمات متنوعی در حوزه تلفن ثابت، اینترنت و تلفن همراه ارائه می‌دهد.

    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۳۸ هزار و ۷۶۱ مشترک تلفن ثابت در سطح شهرها و روستاهای استان وجود دارد، ضمن اینکه ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان ۱۹ درصد است.

    مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه ۵۵۰ ایستگاه توسعه تلفن همراه در استان فعال است، افزود: برای پوشش بالای ۹۰ درصدی نیازمند احداث ۳۰۰ دستگاه دیگر هستیم.

    قاسمی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تا پایان سال جاری ۶۰ ایستگاه جدید راه‌اندازی خواهد شد، ضمن اینکه تجهیزات ۲۶ ایستگاه تاکنون خریداری شده که از این تعداد هشت ایستگاه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی با اشاره به تجهیز ۴۵۷ سایت به تکنولوژی نسل سوم و چهارم، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۶۶ سایت اجرایی شده و مابقی نیز طی ماه‌های پیش‌رو انجام می‌شود.

    مدیر مخابرات لرستان ادامه داد: امسال در تلاش هستیم بیش از ۱۸ هزار تلفن ثابت را به مشترکین متقاضی واگذار کنیم.

    ایجاد تحول در حوزه سطح پوشش تلفن همراه 

    قاسمی با بیان اینکه تاکنون در ۴۴ نقطه استان ارتقای تکنولوژی داشته‌ایم، گفت: به دنبال ایجاد تحول در حوزه سطح پوشش تلفن همراه هستیم.

    وی، پوشش ارتباط جاده‌ای استان را مطلوب خواند و افزود: در برخی مناطق به دلیل کوهستانی بودن، فاقد پوشش تلفن همراه است، ضمن اینکه بیش از ۲ هزار روستای استان دارای پوشش ارتباطی هستند.

    مدیر مخابرات منطقه لرستان تاکید کرد: تا پایان شهریورماه امسال مشکل سرعت اینترنت استان به مقدار زیادی حل خواهد شد.

    قاسمی با انتقاد از عدم همکاری اداره‌کل راهداری استان در جهت اجرای پروژه فیبرنوری محور خرم‌آباد به پلدختر، بیان داشت: این پروژه ملی و حیاتی به دلیل ایرادهای راهداری استان اجرایی نشده و این در حالی است که اعتبار پروژه از ۵ میلیارد تومان، اکنون به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته و این موضوع ضرر بزرگی را به مردم و مخابرات زده است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *