×

حل مشکل سپرده گذاران موسسه مالی توسعه در لرستان

  • خرداد ۱۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • استاندار لرستان برای حل مشکلات موسسه توسعه( آرمان) با رئیس کل بانک مرکزی دیدار کرد. به گزارش نیساخبر، استاندار لرستان برای حل مشکلات موسسه توسعه( آرمان) با رئیس کل بانک مرکزی دیدار کرد. بازوند در دیدار با سیف رییس کل بانک مرکزی خواستار همکاری و مساعدت ایشان در برگشت سپرده های مردم لرستان نزد موسسه […]

    حل مشکل سپرده گذاران موسسه مالی توسعه در لرستان
  • استاندار لرستان برای حل مشکلات موسسه توسعه( آرمان) با رئیس کل بانک مرکزی دیدار کرد.
    حل مشکل سپرده گذاران  موسسه مالی توسعه در لرستانبه گزارش نیساخبر، استاندار لرستان برای حل مشکلات موسسه توسعه( آرمان) با رئیس کل بانک مرکزی دیدار کرد.
    بازوند در دیدار با سیف رییس کل بانک مرکزی خواستار همکاری و مساعدت ایشان در برگشت سپرده های مردم لرستان نزد موسسه آرمان شد.
    استاندار لرستان با اشاره به قول مساعد رئیس کل بانک مرکزی برای پی گیری حل مشکل سپرده گذاران موسسه توسعه( آرمان) افزود:  رئیس کل بانک مرکزی قول داد با هماهنگی دستگاه قضایی هم نسبت به رفع بلوکه شدن اعتبارات این موسسه و هم حل مشکل سپرده گذاران از طریق ورود به دیگر داراییهای آن اقدام لازم در اسرع وقت صورت می گیرد تا سپرده گذاران در آینده ی نزدیک به پولشان برسند.
    هوشنگ بازوند به سپرده گذاران هم استانی اطمینان داد تا حصول نتیجه نهایی و رسیدن مردم به سپرده هایشان پی گیر این موضوع مهم خواهد بود.
    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *