×

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد مطرح کرد؛
حمایت دستگاه قضا از اقدامات پلیس لرستان در برخورد با هنجارشکنان

  • تیر ۱۶, ۱۴۰۰
  • ۰
  • دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: سیستم قضائی با تمام توان و در چهارچوب قانون از پلیس لرستان و اقدامات و عملکرد این نیرو حمایت خواهد کرد.

    حمایت دستگاه قضا از اقدامات پلیس لرستان در برخورد با هنجارشکنان
  • امروز چهارشنبه جلسه توجیهی و آموزشی رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی خرم آباد با حضور داریوش شاهون وند دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد در محل نمازخانه ستاد انتظامی این شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

    دادستان خرم آباد در این جلسه ضمن توجیه و آموزش ضمن خدمت کارکنان به عنوان ضابط دستگاه قضائی، آموزش‌هایی در بحث نحوه گزارش نویسی، تشکیل پرونده قضائی و… را به کارکنان ارائه دادند.

    داریوش شاهون وند اظهار داشت: خدمت به مردم شریف استان افتخار بزرگی برای همه ماست که باید شکر گذار این نعمت باشیم.

    وی با بیان اینکه پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرم در رأس همه امور است و می‌بایست مورد توجه و مشارکت همه جانبه مردم قرار گیرد و استفاده از پتانسیل معتمدان و ریش سفیدان و سایر اقشار جامعه مورد توجه جدی باشد، افزود: پلیس در خط مقدم مبارزه با مجرمان قرار دارد و دستگاه قضائی هم به نوبه خود از اقدامات پلیس در چهارچوب قانون حمایت خواهد کرد.

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان خاطر نشان کرد: بحمدالله اقدامات خوبی توسط پلیس و دستگاه قضائی در بحث دستگیری و برخورد با هنجارشکنان و افراد مخل نظم و امنیت عمومی شده است.

    شاهون وند تصریح کرد: سیستم قضائی با تمام توان و در چهارچوب قانون از پلیس و اقدامات و عملکرد این نیرو حمایت خواهد کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *