×

حمایت نماینده مردم خرم‌آباد از پویش شفافیت/ «ویسکرمی» اموال خود را اعلام کرد

  • خرداد ۱۲, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت قاطع از پویش شفافیت و صداقت نمایندگان با مردم، لیست اموال و دارایی خود را نیز اعلام کرد.

    حمایت نماینده مردم خرم‌آباد از پویش شفافیت/ «ویسکرمی» اموال خود را اعلام کرد
  • مهرداد ویسکرمی ظهر امروز در ارتباط با شفافیت نمایندگان در مقابل مردم اظهار کرد: قطعا یک نماینده اگر می‌خواهد در مسیر درست حرکت کرده و برای مردم و انقلاب مثمر ثمر باشد باید همواره به طور کامل با مردم شفاف و صادق باشد.

    وی افزود: مجلس انقلابی مجلسی است که نمایندگان آن در مسیر و سیره امام و رهبری حرکت کرده و از تمام ظرفیت موجود برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنند.

    نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت قاطع از پویش شفافیت و صداقت با مردم، گفت: بنده پیش از انتخابات نیز همواره بر شفافیت با مردم تاکید داشتم و همان موقع لیست تمام اموال خود را اعلام کردم و پس از انتخابات نیز هزینه‌های انتخاباتی خود را به اطلاع مردم رساندم.

    وی در مورد اموال خود نیز عنوان کرد: در حال حاضر بنده یک واحد آپارتمان ۱۵۵ متری در محله گلدشت شرقی خرم‌آباد و یک قطعه زمین ۱۲۰ متری نیز در شهرک رزم‌آوران این شهر دارم. همچنین دارای یک خودروی پژو پارس نیز هستم.

    ویسکرمی در پایان گفت: باید این نکته را نیز ذکر کنم که نیمی از اموال بنده متعلق به همسرم می‌باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *