×

نماینده سلسله و دلفان:
خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند

  • مرداد ۱۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه چشم بینای جامعه هستند و باید مسائل و مشکلات را به صورت سازنده انعکاس دهند تا بتوان سهم شهرستان را گرفت.

    خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند
  • یحیی ابراهیمی  در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید صداقت در گفتار و نوشتار داشته باشند و مشکلات را صادقانه منتقل کنند، افزود: در دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس، مهمترین دغدغه ایشان، رفع مسائل و مشکلات فرهنگی بود و کاری هم که خبرنگاران انجام می دهند در راستای مسائل فرهنگی است.

    ابراهیمی با اشاره به اینکه یک درصد بودجه ادارات، فرهنگی است، ادامه داد: ادارات باید از ظرفیت خبرنگاران برای تقویت روابط عمومی استفاده کنند و ما هم از این اقدام حمایت می کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک کنند، عنوان کرد: ماه ها از زمان برگزاری انتخابات می گذرد اما متاسفانه برخی هنوز در فضای انتخابات قرار دارند در حالی که ما همه برادر دینی یکدیگر هستیم، نباید به برخی مسائل دامن زد، نماینده به تنهایی نمی تواند مشکلات حوزه را رفع کند بلکه همه باید دست به دست هم دهیم و به توسعه شهرستان ها و استان کمک کنیم.

    نماینده سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه هرجا که لازم است نقد سازنده و هرجایی هم که لازم است تشویق کنید، خاطرنشان کرد: در استان لرستان مشکلات زیادی وجود دارد، اگر پیشرفت لرستان را با استان های همجوار مقایسه کنیم شاهد بازماندن لرستان از ریل توسعه و پیشرفت خواهیم بود.

    وی با گلایه از سهم لرستان در اقتصاد ملی، استفاده از رواناب ها و سدسازی و طرح تحول سلامت در مقایسه با سایر استان ها، گفت: چرا در شهرستان دلفان ضریب گازرسانی ۴۲ درصد است در حالی که ضریب کشوری ۸۷ درصد است.

    ابراهیمی با تاکید بر اینکه اگر مطالبه گر نباشیم پیشرفت نخواهیم کرد، ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان باید در این راستا از ظرفیت فضای مجازی بهره گیری کنند و مسائل و مشکلات را به صورت سازنده انعکاس دهند تا بتوانیم سهم خود را بگیریم.

    نماینده سلسله و دلفان با تاکید بر اینکه همه وظیفه داریم در مسیر شهدا حرکت کنیم، افزود: حاکمیت جمهوری اسلامی بر مبنای عدالت محوری بوده و نباید عده ای در یک گوشه تقویت و عده ای دیگر تضعیف شوند.

    وی با اشاره به اینکه معضل اصلی مردم حوزه انتخابیه، بیکاری است، عنوان کرد: باید با آوردن سرمایه گذاران به منطقه شغل ایجاد کنیم تا محرومیت برطرف شود، نباید از کنار معضل زنان کار در دلفان بی تفاوت عبور کنیم.

    در این آیین از زحمات خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *