×

درخشش دانش آموزان لرستانی در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی کشور

  • کد نوشته: 5779
  • مرداد ۲۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • دانش‌آموزان پژوهشگر لرستانی در سومین دوره جشنواره علمی پژوهشی نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول سراسر کشور درخشیدند. به گزارش نیساخبر” محمد حسین اردشیر بیان کرد:زمینه سازی برای توسعه مهارت های تفکر، پژوهش و کارآفرینی و ایجاد بستری برای شادی و نشاط در بین دانش آموزان از ویژگی‌های این جشنواره است که زمینه ترویج […]

    درخشش دانش آموزان لرستانی در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی کشور
  • دانش‌آموزان پژوهشگر لرستانی در سومین دوره جشنواره علمی پژوهشی نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول سراسر کشور درخشیدند.

    به گزارش نیساخبر” محمد حسین اردشیر بیان کرد:زمینه سازی برای توسعه مهارت های تفکر، پژوهش و کارآفرینی و ایجاد بستری برای شادی و نشاط در بین دانش آموزان از ویژگی‌های این جشنواره است که زمینه ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را محقق می‌کند.

    وی توسعه کارآفرینی را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود : این جشنواره می‌تواند به توسعه کارآفرینی، افزایش تولید و اشتغال در جامعه کمک کند و دانش آموزان را در تولید علوم دانش بنیان یاری دهد.

     معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد :در سومین دوره جشنواره علمی پژوهشی نوجوان خوارزمی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول از سراسر کشور در مشهد، ۱۸۵ دانش آموز دختر و ۱۰۸ دانش آموز پسر در رشته‌های  پژوهش علمی، مسابقات آزمایشگاهی، دست سازه، بازارچه کار و فناوری، زبان انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی به مدت دو روز رقابت کردند.

    اردشیر به درخشش تیم دانش آموزی لرستان در این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: دانش آموزان لرستانی با درخشش توانستند ۶رتبه اول تا سوم را کسب کنند.

    دبیر سومین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی آموزش و پرورش لرستان نیز به نتایج تیم اعزامی لرستان اشاره کرد و گفت :در محور علوم آزمایشگاهی تیم دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی رضوان خرم‌آباد متشکل از زهرا سپهوند، محدثه والی‌نیا و در محور بازارچه کار و فناوری تیم دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان خرم‌آباد رتبه اول را کسب کردند.

    یحیی دریکوند ادامه داد: در محور زبان تیم دانش آموزی دبیرستان فرزانگان الیگودرز متشکل از مهدیه جمشیدوند، یلدا بهمن و خورشیدآسترکی، در محور ادبیات هم دانش آموز زهرا جوزیان از دبیرستان آفتاب شهرستان نورآباد و در محور دست سازه هم دانش آموز الهه زهتاب از دبیرستان فرزانگان شهرستان خرم‌آباد رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

    دریکوند در پایان به محور پژوهش علمی اشاره کرد و افزود: در محور پژوهش علمی دانش‌آموز، سینا امیری از دبیرستان استعدادهای درخشان دوره اول متوسطه خرم‌آباد رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *