×

دوستی در گفتگو با لرستان خبر:
در انقلاب اسلامی سازش وجود ندارد/ مطیع تصمیمات رهبری هستیم

  • کد نوشته: 9264
  • آذر ۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: در انقلاب اسلامی سازش وجود ندارد، ما مطیع رهبر انقلاب هستیم و از هر تصمیم و سیاستی که ایشان اتخاذ کنند عدول نخواهیم کرد. به گزارش نیساخبر“اسماعیل دوستی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر با بیان اینکه آمریکایی ها در مسئله برجام بدعهدی کردند، اظهار داشت: آمریکایی ها در طول […]

    در انقلاب اسلامی سازش وجود ندارد/ مطیع تصمیمات رهبری هستیم
  • عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: در انقلاب اسلامی سازش وجود ندارد، ما مطیع رهبر انقلاب هستیم و از هر تصمیم و سیاستی که ایشان اتخاذ کنند عدول نخواهیم کرد.

    به گزارش نیساخبر“اسماعیل دوستی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر با بیان اینکه آمریکایی ها در مسئله برجام بدعهدی کردند، اظهار داشت: آمریکایی ها در طول این یک قرن اخیر ثابت کردند که نمی توانند تکیه گاه خوبی باشند و همیشه بدعهدی کرده اند.

    وی با بیان اینکه آمریکا همیشه بر علیه ملت ایران بوده است، عنوان کرد: تا زمانی که آمریکایی ها سر عقل نیایند و ملت، دولت و حکومت ایران را به رسمیت نشناسند، ما هیچ مذاکره ای با این کشور نخواهیم داشت.

    عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی سازش وجود ندارد، ادامه داد: ما مطیع رهبر انقلاب هستیم و از هر تصمیم و سیاستی که ایشان اتخاذ کنند عدول نخواهیم کرد.

    دوستی با بیان اینکه کشور ما یک رهبر بسیار هشیار، زیرک، جامعه شناس و دنیاشناس دارد، تصریح کرد: به نظر بنده ما نباید حتی یک قدم از ایشان جلوتر برویم و باید پشت سر ایشان قرار بگیریم و هر تصمیمی هم بگیرند به نفع انقلاب و ملت ایران است.

    وی افزود: به کسانی که دم از سازش با آمریکا می زنند توصیه می کنم که آمریکا را بیشتر بشناسند چراکه آمریکایی ها همیشه نسبت به ملت ایران خیانت کرده اند و دست از خیانت هم برنمی دارند.

    این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: ما با امضا و عمل به برجام به دنیا نشان دادیم که اهل مذاکره ایم و به دنبال جنگ و درگیری نیستیم اما با وجود بدعهدی های آمریکا، اینهایی که دم از سازش می زنند باید به عقل خود شک کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *