×

دستگیری سارقان خانه باغ‌ها در شهرستان سلسله

  • دی ۱۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سلسله از دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه باغ‌ها و کشف اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

    دستگیری سارقان خانه باغ‌ها در شهرستان سلسله
  • سرهنگ عسگر عیسایی امروز شنبه در سخنانی اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از خانه باغ‌های سطح شهرستان سلسله، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی گفت: مأمورین پاسگاه انتظامی «هنام» با همکاری مأمورین پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های لازم و کار فنی، دو نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرکننده آنان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی سلسله ادامه داد: متهمین در بازجویی‌های علمی پلیس به ۱۲ فقره سرقت از خانه باغ‌های سطح شهرستان اعتراف کرده که در بازرسی از مخفیگاه متهمین مقداری اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

    سرهنگ عیسایی با بیان این نکته که متهمین با تشکیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: با توجه به فصل سرما و خلأ حضور مرتب مالکان باغ‌ها و خانه باغ‌ها، از صاحبان خانه باغ‌ها درخواست کرد با سرکشی مداوم و تجهیز خانه باغ خود به وسایل ایمنی مانند دوربین مداربسته و آژیر، استفاده از قفل‌های محکم و غیره از بروز چنین مواردی جلوگیری کرده و در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    وی افزود: افرادی که دارای پرونده قضائی مفتوحه هستند، جهت شناسایی اموال خود به پاسگاه انتظامی هنام مراجعه کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *