×

دشمنان به توانمندی‌های ایران ایمان آورده‌ است/ انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشرفت است

  • دی ۱, ۱۳۹۸
  • ۰
  • راوی دفاع مقدس گفت: در چله دوم انقلاب و در حالی که به سرعت مسیر پیشرفت را طی می‌کنیم، دشمنان نیز به توانمندی‌های ملت و کشور ایران ایمان آورده‌اند.

    دشمنان به توانمندی‌های ایران ایمان آورده‌ است/ انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشرفت است
  • حسین یکتا عصر امروز در آیین سالگرد تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و دشمنی‌ها اما معتقدیم یک دست یداللهی نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده و یک خونه دل ثاراللهی به آن آب حیات می‌دهد.

    وی با اشاره به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا که بود کریسمس امسال را در ایران هستیم، وی خاطرنشان کرد: صدام ملعون هم روزی مدعی بود در سه روز به پایتخت کشورمان می‌رسد، اما اینک سیل زائران ایرانی در اربعین راهی کربلا می‌شوند.

    این راوی دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان در طی سال‌ها با صرف هزینه‌های بسیار کوشیدند تا دهکده جهانی را ایجاد کنند، اما در ۲۲ بهمن ۵۷ و با پیروزی انقلاب اتفاقی بزرگی به وقوع پیوست که دنیا را به هم ریخت.

    یکتا با اشاره به تحقق وعده‌های امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب ادامه داد: در جنگ تحمیلی چندین کشور با تجهیز رژیم بعث عراق به تجهیزات و نیروی انسانی صدام ملعون را کمک کردند، اما در نهایت سخن امام راحل مبنی برای اینکه صدام راهی جز خودکشی ندارد، به تحقق پیوست.

    وی تاکید کرد: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب دشمنان به توانمندی‌های کشور ایران در حوزه‌های متعددی مانند هسته‌ای، نانو و سلول‌های بنیادین ایمان آورده و اقرار می‌کنند.

    این راوی دفاع مقدس با تاکید بر جایگاه ایران در منطقه و جهان افزود: اقتدار، امنیت و ابهت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون‌های پاک شهیدان است.

    یکتا با اشاره به تحقق وعده‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر نابودی دشمنان گفت: آن‌ها خود فهمیده‌اند که کارشان تمام است.

    وی تصریح کرد: در مقابل انقلاب اسلامی ایران که امنیت خود را وام‌دار جان‌بازی شهدا است، با قدم گذاشتن به چله دوم به سرعت در حال پیشرفت است.

    این راوی دفاع مقدس در ادامه با اشاره به تاثیرات فرهنگی، مذهبی و تربیتی مناطق عملیاتی و اردوهای راهیان نور در نسل جوان و نوجوان امروزی بیان کرد: شهدا که نظرکرده بودند، امروز استخوان‌هایشان هم اثرکرده شده است.

    یکتا سپس خطاب به جوانان عنوان کرد: به عنوان آینده‌سازان کشور علاوه بر تحصیل و علم‌آموزی نقش و رسالت خود را در حل مشکلات و پیشرفت کشور ایفا کنید.

    وی اظهار کرد: به شما جوانان توصیه می‌کنم زندگی برکتی داشته و در حد توان به دنبال رفع مشکلات مردم و کمک به پیشرفت کشور باشید.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *