×

فرماندار سلسله:
دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حکومت است

  • شهریور ۱۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: دشمنان نظام به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حکومت هستند که اگر بصیرت نداشته باشند به رویاهای خود خواهند رسید. به گزارش نیساخبر، شریف خسروی در آیین برگزاری رزمایش اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول الله در شهرستان با بیان اینکه باید بپذیریم که دنیای امروز پر از تحول و دگرگونی است، […]

    دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حکومت است
  • فرماندار سلسله گفت: دشمنان نظام به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حکومت هستند که اگر بصیرت نداشته باشند به رویاهای خود خواهند رسید.

    به گزارش نیساخبر، شریف خسروی در آیین برگزاری رزمایش اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول الله در شهرستان با بیان اینکه باید بپذیریم که دنیای امروز پر از تحول و دگرگونی است، اظهار داشت: بسیج امروز نیز باید همچون چهار دهه گذشته تحولات امروز را درک کند و پیشتازی داشته باشد.

    وی با تاکید بر اینکه باید در برابر کسانی که می خواهند یکپارچگی و استحکام نظام را خدشه دار کنند اقتدار خود را به کار گیریم، افزود: اتفاقاتی که در دی ماه سال ۹۶ برای کشور رقم خورد نشان داد که عده ای برای کشور دائما در حال برنامه ریزی هستند و میلیاردها دلار هزینه می کنند که استحکام نظام را خدشه دار کنند که اگر در این مسیر بصیرت نداشته باشیم گرفتار خواهیم شد.

    فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی یکی از خواسته های بحق مردم است که باید رسیدگی و مرتفع شوند و در این راستا مقام معظم رهبری از سالهای پیش ورود کرده و با نامگذاری سالها به عناوین مختلف اقتصادی نشان داده که مسئولان کشور باید برای حل مشکلات اقتصادی کشور برنامه داشته باشند.

    خسروی با تاکید بر اینکه ما باید به عنوان یک ایرانی که دغدغه پیشرفت و آبادانی کشورمان را داریم کالای ایرانی و ساخت داخل کشور را مصرف کنیم، تصریح کرد: اگر متکی بر واردات باشیم کارگران ایرانی را بیکار خواهیم کرد.
    وی با بیان اینکه نباید هم داستانی کنیم با کسانی که برای ما برنامه دارند، عنوان کرد: نظام ما دینی و بر پایه باورهای دینی است که باید در راستای کمک به مردم به کار گرفته شود.

    ** برگزاری این رزمایش ها دشمنان نظام را به هراس می اندازد

    امام جمعه موقت الشتر نیز در این رزمایش با اشاره به آیه ۱۲۳ سوره توبه، اظهار داشت: در این آیه خداوند به مسلمانان دستور جهاد عمومی داده که بر اساس این دستور باید اسلام به سراسر عالم گسترش پیدا کند و به صراحت فرموده که کافران باید این خشونت را در شما ببینند و احساس کنند.

    حجت الاسلام پرویز صالحی، افزود: برگزاری رزمایش های هوایی، زمینی، دریایی و موشکی نوعی نمایش قدرت در مقابل دشمنان است که بدانند ما چه قدرت هایی در اختیار داریم.

    وی با تاکید بر اینکه این رزمایش ها و نمایش قدرت ها دشمنان نظام را به هراس می اندازد، خاطرنشان کرد: این نمایش قدرت هر از گاهی برای جمهوری اسلامی لازم است.

    امام جمعه موقت الشتر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دشمنان زیادی دارد، تصریح کرد: وجود این دشمنان نشان می دهد که ما قوی هستیم و قدرت داریم و تا زمانی که این قدرت را داشته باشیم می توانیم با اتحاد، وحدت و همدلی بر مشکلات و گرفتاری های موجود در سایه ولایت فقیه فائق آییم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *