×

تحلیل‌گر مسائل سیاسی حوزه غرب آسیا:
دشمن به دنبال نمایش قدرت و جنگ روانی است/عده‌ای غرب‌گرا بر طبل القاء جنگ می‌کوبند

  • اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  • رسانه‌های وابسته به جریان غرب‌گرا به دنبال ایجاد ترس، ناامیدی و یاس در مردم هستند و درواقع جاده‌صاف‌کن دشمن در داخل هستند.

    دشمن به دنبال نمایش قدرت و جنگ روانی است/عده‌ای غرب‌گرا بر طبل القاء جنگ می‌کوبند
  • تحلیل‌گر مسائل سیاسی حوزه غرب آسیا گفت: کار دشمن یک نمایش قدرت و جنگی روانی-رسانه ای است و عده‌ای غرب‌گرا داریم که دقیقاً هماهنگ با جنگ روانی دشمن بر طبل القاء جنگ می‌کوبند.

    به گزارش نیساخبر“امیرعلی حیدر امیری با اشاره به اینکه دشمن درواقع به‌نوعی شوآفی در دنیا راه انداخته و ترس از جنگ نظامی را القا می‌کند، اظهار داشت: به دلایل مختلف می‌دانیم آمریکا به دنبال جنگ نیست و شرایط راه‌اندازی جنگ، شامل آمادگی نظامی، اجتماعی، سیاسی و شرایط اقتصادی مناسب را ندارد.

    وی افزود: با توجه به شروع سال ۲۰۲۰ که سال ورود به انتخابات ریاست جمهوری است، هیچ تیم دیپلماتیک عاقلی در آستانه انتخابات، جنگی را تحمیل نمی‌کند مگر زمانی که آن دولت به پیروزی خود مطمئن باشد.

    تحلیل‌گر مسائل سیاسی حوزه غرب آسیا بابیان اینکه آمریکایی‌ها به دلایل متعدد توانایی انجام جنگ با ایران را ندارند تصریح کرد: ایران با هیچ کشور دیگری قابل‌مقایسه نیست چراکه نیروی نظامی ایران به سلاح‌های ناشناخته و قویی مجهز است و اطلاعات نظامی ایران برای دشمنان آشنا نیست؛ ایران در غرب آسیا نیروهای جان‌برکف نیابتی و محور مقاومتی دارد که اگر اتفاقی بیفتد قطعاً ایران را بر اساس اعتقاد به گفتمان مقاومت، حمایت کامل می‌کنند.

    وی خاطرنشان کرد: نقطه‌ضعف نظام سلطه، ابتدا اسرائیل و بعد عربستان و امارات است که دقیقاً در زیر برد موشک‌های محور مقاومت هستند؛ اسرائیل اگر زمانی فقط از ناحیه فلسطینی‌ها احساس خطر می‌کرد، امروز از چندین جبهه جنوب لبنان، سوریه و غزه احساس خطر می‌کند و خیلی آسیب‌پذیر شده و هر اتفاقی بیفتد اسرائیل از بین می‌رود.

    امیری عنوان کرد: تیم ترامپ توان جنگ را ندارند اما به دنبال مذاکره تحمیلی به سبک کره شمالی هستند به صورتی که با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای، ایجاد فشارهای دیپلماتیک و سیاسی، تحریم کامل اقتصادی و اعزام ناوها به دریاها به مقامات جمهوری اسلامی ایران فشار می‌آورند.

    وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در درون ایران است، گفت: دشمن این‌طور القاء می‌کند که ایران یا باید یک کشور عادی با رفاه مطلق باشد و یا نهضتی انقلابی که به دنبال صدور انقلاب و القا تفکرش به مردم کشورها باشد لذا این ذهنیت دروغ را القاء می‌کنند که علت ضعف اقتصادی داخلی کشور، گرانی و تورم به دلیل هزینه شدن در خارج از کشور است.

    تحلیل‌گر مسائل سیاسی حوزه غرب آسیا اظهار داشت: افرادی بصیر، روشن و آگاه در داخل کشور وجود دارند که منویات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده‌اند و می‌دانند که کار دشمن یک نمایش قدرت و جنگی روانی-رسانه ای است؛ داخل مملکت عمارهایی داریم که روشنگری می‌کنند و تعدادی غرب‌زده و غرب‌گرا داریم که دقیقاً هماهنگ با جنگ روانی دشمن بر طبل القاء جنگ می‌کوبند.

    وی بابیان اینکه برخی رسانه‌های داخلی باورمند به غرب، جنگ روانی و رسانه‌ای هم گام و هم‌زمان با دشمن را در داخل پیگیری می‌کنند افزود: این نمایش روانی و رسانه‌ای داخلی هماهنگ با خارج از کشور اهداف متعددی را در درون نظام پیگیری می‌کنند، یکی موضوع ناتوانی اقتصادی است که تقریباً افسار کنترل بازار از دست دولت خارج‌شده از پیاز، گوشت و ماشین گرفته تا امروز که به نهاده‌های دامی و شکر رسیده و مسئولان و دولتیان می‌خواهند ناکارآمدی خود را در عدم کنترل بازار به القاء شرایط جنگی به حاشیه ببرند.

    امیری بیان کرد: بحث دیگر ناتوانی در بحث سیل و رسیدگی به مردم سیل‌زده است، دستشان برای ارائه دلایل مختلف عدم انجام این کارها برای مردم رو شده و برای کار نکردن خود مجبور هستند موضوع جنگ نظامی را پیش بکشند تا مشکلات اقتصادی به حاشیه برود.

    وی عنوان کرد: در اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و می‌دانند با این ناتوانی اقتصادی و مدیریتی اصلاح‌طلبان و غرب‌گرایان اقبالی برای ورود به مجلس ندارند، لذا می‌خواهند آب را گل‌آلود کنند تا شاید بتوانند ماهی بگیرند.

    تحلیل‌گر مسائل سیاسی حوزه غرب آسیا تصریح کرد: موضوع سلبریتی ها و توئیت زدن آن‌ها چیز عادی نبود، گرانی بازار و سخنان آقای عراقچی که مهاجران افغانی را تهدید به خروج می‌کنند در راستای جنگ روانی و رسانه‌ای بود.

    وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های وابسته به جریان غرب‌گرا به دنبال ایجاد ترس، ناامیدی و یاس در مردم هستند و درواقع جاده‌صاف‌کن دشمن در داخل هستند.

    امیری گفت: اولین راهکار ما این است که عمارهای امام خامنه‌ای بلند شوند و مردم را نسبت به نقشه‌های شوم دشمن آگاه کنند، رهبری با قاطعیت فرمودند که جنگ نخواهد شد چون دشمن را خوب شناخته است.

    وی بابیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج است اظهار داشت: ما باید امید را در دل مردم زنده نگهداریم، میدانیم دشمن قادر به جنگ نظامی نیست و کسانی مانند سلبریتی ها و جریان‌های غرب‌گرا، بایستی رسوا و کنترل شوند چون به دنبال ملتهب کردن اوضاع هستند.

    تحلیل‌گر مسائل سیاسی حوزه غرب آسیا افزود: دولت به‌جای چشم دوختن به غربیان اگر روابط با کشورهای دوست و همسایه را بیشتر ‌کند و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند این‌گونه مشکلات اقتصادی را نخواهیم داشت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *