×

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
دشمن نمی‌خواهد استقلال اقتصادی در ایران صورت گیرد

  • بهمن ۱, ۱۳۹۷
  • ۰
  • سردار مرتضی کشکولی در همایش چله انقلاب که در مسجد امیرالمؤمنین (ع) دورود با اشاره به اینکه جشن چهل‌سالگی انقلاب را در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می‌کنیم، اظهار داشت: جوهرهٔ اصلی انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی ما بر مبنای دین و اسلام است و در این ۴۰ سال در میان حیرت مستکبرین، معاندین و دشمنان ادعای ما این است که تاکنون ماهیت اسلامی و حکومت اسلامی کشورمان حفظ شده‌است

    دشمن نمی‌خواهد استقلال اقتصادی در ایران صورت گیرد
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: فشار دشمن و تحریم‌ها برای این است که در کشور ما استقلال اقتصادی شکل نگیرد

    به گزارش نیساخبر ، سردار مرتضی کشکولی در همایش چله انقلاب که در مسجد امیرالمؤمنین (ع) دورود با اشاره به اینکه جشن چهل‌سالگی انقلاب را در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می‌کنیم، اظهار داشت: جوهرهٔ اصلی انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی ما بر مبنای دین و اسلام است و در این ۴۰ سال در میان حیرت مستکبرین، معاندین و دشمنان ادعای ما این است که تاکنون ماهیت اسلامی و حکومت اسلامی کشورمان حفظ شده‌است.

    وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی، افزود: حکومت ما تحمیلی نیست و همه ساختار و ماهیت کشور ما با رأی و نظر مردم و قانون اساسی کشورمان برگرفته از دین و قرآن است.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به توجه امام خمینی (ره) به نظر مردم و به رأی گذاری اتفاقات مهم این کشور، عنوان کرد: میانگین عمر مردم ما در قبل از انقلاب ۵۵ سال بود، اما اکنون به ۷۶٫۲ درصد رسیده، حتی عمر مخالفین، معاندین و ضدانقلاب هم ۲۱ سال اضافه شده و این برای ما یک دستاورد است.

    وی آرمان‌ها و جوهرهٔ حکومت ما با گذشت ۴۰ سال آرمان‌های دینی است، گفت: بی‌اخلاقی‌ها، پارتی‌بازی و باندبازی، گرانی، بی‌بندوباری، بی‌نظارتی و بی‌کفایتی ربطی به دین و جوهرهٔ حکومت ما ندارد؛ هر چه هست نتیجه کارکرد مدیران است و مردم باید یاد بگیرند تحت‌تأثیر هیجانات قومی، جناحی و سیاسی قرار نگیرند و به کسی رأی دهند که سالم و پاکدست باشد.

    کشکولی با اشاره به اینکه اساس حاکمیت دینی و نفوذ قدرت دین در تفکر دینی با تکیه بر مردم است، تصریح کرد: تا مردم نخواهند، دین نیز حاکم نخواهد شد و همین مردم‌سالاری دینی یک دستاورد بزرگ برای ماست.

    وی با بیان اینکه اگر گذر این چهل سال را نقطه عطفی در تاریخ کشور بدانیم به افراد شایسته رأی می‌دهیم، عنوان کرد: انقلاب متعلق به مردم است وهیچ‌کسی صاحب انقلاب نیست، مسلماً مردم از جناح‌ها و سلیقه‌های مختلف هستند و کسی نمی‌تواند به حذف تفکری دستور دهد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مردم باید مطالبه‌گر باشند، خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در سطح کشور برخی به دشمن و برخی به بی‌کفایتی مسوولان باز می‌گردد.

    وی با اشاره به اینکه برای این انقلاب و دفاع از این کشور شهدای زیادی داده‌ایم، تصریح کرد: ما استقلال سیاسی و اقتصادی را به‌دست آوردیم و اگر مکتب مستقل خود را ارائه نکنیم، انقلاب ما به نتیجه نخواهد رسید و جذب مکتب‌های دیگر می‌شود، حتی اگر رژیم را عوض کرده باشیم.

    کشکولی با اشاره به اینکه تمدن بر پایه‌های فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی مبتنی است، عنوان کرد: کشور ما مستقل‌ترین کشور در جهان است و منحصربه‌فردترین قانون اساسی دینی و اسلامی را داریم.

    وی با اشاره به اینکه فشار دشمن و تحریم‌ها برای این است که در کشور ما استقلال اقتصادی شکل نگیرد، عنوان کرد: پیش از روی کار آمد انقلاب اسلامی پادشاهان ما دست نشانده بیگانگان بودند و همین سبب شد بخش عمده‌ای از سرزمین ما در قراردادهای مختلف به دست بیگانگان بیفتد اما اکنون ۴۰ سال است در تمام جنگ‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، امنیتی و فرهنگی کسی جرأت ندارد به کشور ما خللی وارد کند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: کشورمان پس از انقلاب به استقلال اسلامی، سیاسی و اقتصادی رسید، این دستاورد بزرگی بوده که برای ما ماندگار شد.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *