×

دنیای مجازی شکارچی متخلف را لو داد

  • کد نوشته: 5068
  • خرداد ۱۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا ازدستگیری شکارچی متخلف در این شهرستان از طریق شبکه‎های مجازی خبر داد.   به گزارش نیساخبر، منصور درویشی اظهار کرد: روز گذشته مأموران یگان حفاظت این اداره با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پی انتشار تصاویر شکار در شبکه‎های مجازی متخلف مربوطه را شناسایی و دستگیر کردند. […]

    دنیای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • دنیای مجازی شکارچی متخلف را لو دادرئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا ازدستگیری شکارچی متخلف در این شهرستان از طریق شبکه‎های مجازی خبر داد.

     

    به گزارش نیساخبر، منصور درویشی اظهار کرد: روز گذشته مأموران یگان حفاظت این اداره با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پی انتشار تصاویر شکار در شبکه‎های مجازی متخلف مربوطه را شناسایی و دستگیر کردند.

    وی اضافه کرد: این متخلف با تشکیل تیم پیگیری موضوعات شکار و صید در فضای مجازی اقدام به شکار و خرید و فروش آنها می‎کرد.

    درویشی ادامه داد: وی پس از اخذ مجوزهای قانونی از سوی مقامات قضایی در شهرستان ازنا دستگیر و ۱۸ قطعه کبک، یک سر خرگوش و یک قلاده شغال از اوکشف و ضبط شد.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا افزود: همچنین در بازرسی‎های به عمل آمده توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان از منزل فرد شناسایی شده سه قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و پنج عدد فشنگ ساچمه زنی کالیبر ۱۲ کشف و ضبط شد.

    وی خاطرنشان کرد: یگان حفاظت محیط زیست این اداره پس از جمع‎آوری مدارک و مستندات و تشکیل پرونده، موضوع را برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داد.

    درویشی گفت: اداره حفاظت محیط زیست ازنا در صیانت محیط زیست از هیچ کوششی فروگذار نیست و در این رابطه با افراد متخلف به شدت برخورد می‎کند.

    انتهای پیام

    منبع: لرستان خبر


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *