×

دیدار کارکنان سپاه ناحیه الشتر با آیت‌الله بلندنظر

  • اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه سلسله با حضرت آیت‌الله محمدولی بلندنظر دیدار کردند. به گزارش خبرنگار نیساخبر؛ دراین دیدار آیت‌الله بلندنظر با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند، اظهار داشت: الگوی پاسداران سپاه اسلام نهضت عاشورای حسینی(ع) است که هر لحظه آماده دفاع از ایران اسلامی هستند. آیت‌الله بلندنظر افزود: […]

    دیدار کارکنان سپاه ناحیه الشتر با آیت‌الله بلندنظر
  • فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه سلسله با حضرت آیت‌الله محمدولی بلندنظر دیدار کردند.

    به گزارش خبرنگار نیساخبردیدار کارکنان سپاه ناحیه الشتر با آیت الله بلندنظر؛ دراین دیدار آیت‌الله بلندنظر با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند، اظهار داشت: الگوی پاسداران سپاه اسلام نهضت عاشورای حسینی(ع) است که هر لحظه آماده دفاع از ایران اسلامی هستند.

    آیت‌الله بلندنظر افزود: خوشا به سعادت کسانی که ادامه‌دهنده راه و سیره امام حسین(ع) هستند.

    وی تصریح کرد: ادامه دادن راه و دنبال کردن هدف شهدا، انقلاب اسلامی ایران را در مقابل تمامی توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند.

    وی تبعیت از منویات مقام معظم رهبری را موجب امنیت کشور دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ولایتمداری مردم پیروز شد و امروز نیز تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب راهگشای همه مشکلات و موانع کشور است.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر نیز در ابتدای این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای آیت‌الله بلندنظر، حضرت آیت‌الله بلندنظر را عالمی روشن‌ضمیر و آگاه به زمانه دانست و گفت: مردم این شهرستان به خاطر اخلاص، ایمان و تقوای آیت‌الله بلندنظر به ایشان علاقه زیادی دارند و اخلاق حسنه این عالم وارسته هدایتگر جوانان این دیار در راه اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

    لازم به ذکر است که حضرت آیت‌الله بلندنظر از علمای گرانقدر و محبوب شهرستان سلسله است که مردم الشتر سالیان متمادی را در سایه هدایت‌های این عالم جلیل‌القدر گذرانده و با وجود ایشان انس گرفته‌اند.

    علم و آگاهی، اخلاص، خلق نیکو، مناعت طبع و برخورد مهربانانه این پیر فرزانه باعث شده تا جوانان دهه‌های مختلف سلسله، آیت‌الله بلندنظر را از صمیم دل دوست بدارند و از وی به نیکویی یاد کنند.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *