×

رئیس هیات باستانی و زورخانه‌ای لرستان مطرح کرد: فعالیت ۲ هزار نفر در ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای در لرستان/افتتاح ۶ زورخانه در استان تا پایان سال

  • کد نوشته: 7485
  • دی ۲۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس هیات باستانی و زورخانه‌ای لرستان گفت:با بهره‌برداری از ۶ زورخانه در دست ساخت در استان تا پایان سال تعداد به ۱۵ زورخانه می‌رسد. به گزارش نیساخبر“غلامرضا چنگیزیان بیان کرد: در حال حاضر بالای ۲ هزار ورزشکار به صورت حرفه‌ای ورزش زورخانه‌ای در لرستان انجام می‌دهند. وی افزود: استان لرستان دارای ۹ زورخانه فعال است […]

    رئیس هیات باستانی و زورخانه‌ای لرستان مطرح کرد: فعالیت ۲ هزار نفر در ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای در لرستان/افتتاح ۶ زورخانه در استان تا پایان سال
  • رئیس هیات باستانی و زورخانه‌ای لرستان گفت:با بهره‌برداری از ۶ زورخانه در دست ساخت در استان تا پایان سال تعداد به ۱۵ زورخانه می‌رسد.

    به گزارش نیساخبر“غلامرضا چنگیزیان بیان کرد: در حال حاضر بالای ۲ هزار ورزشکار به صورت حرفه‌ای ورزش زورخانه‌ای در لرستان انجام می‌دهند.

    وی افزود: استان لرستان دارای ۹ زورخانه فعال است که شهرهای الیگودرز و خرم‌آباد دارای دو زورخانه هستند.

    رئیس هیات باستانی و زورخانه‌ای استان لرستان بیان داشت:۶ زورخانه دیگر نیز در استان لرستان در دست ساخت و تکمیل بوده که با بهره‌برداری از آنها تا پایان امسال تعداد زورخانه‌های استان به ۱۵ می‌رسد.

    وی خاطرنشان کرد: استان لرستان در ورزش باستانی و زورخانه‌ای دارای استعدادهای بسیار خوبی است چنانکه در سالیان اخیر بازوبند پهلوانی کشور سه بار به آرش مردانی ورزشکار لرستانی رسید و یک بار این بازوبند را از مقام معظم رهبری دریافت کرد که این افتخاری بزرگ در تاریخ ورزش لرستان است.

    چنگیزیان عنوان کرد: علاوه بر این در هنرهای فردی نیز ورزشکاران بنامی چون مصطفی و احمد مقامی و هادی داوودی را داریم که تا کنون برای استان افتخارات خوبی کسب کرده‌اند.

    وی انجام برنامه‌های فرهنگی را از ویژگی‌های مهم در ورزش باستانی و زورخانه‌ای برشمرد و گفت: در ایام اربعین امسال با برگزاری گلریزان ۳۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان و موکب‌ها جمع کردیم.

    رئیس هیات باستانی و زورخانه‌ای استان لرستان اظهار کرد: با کمک اداره‌کل آموزش‌وپرورش لرستان به دنبال به صدا درآوردن زنگ پهلوانی در مدارس هستیم و معتقدیم که این اقدام در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی که همان امر به معروف و نهی از منکر است،تاثیر زیادی دارد.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *