×

راه ارتباطی ۱۳۰ روستای شهرستان‌های سلسله و دلفان خاکی است

  • دی ۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۳۰ روستای شهرستان‌های سلسله و دلفان خاکی دارند و هنوز از راه ارتباطی آسفالته بهره‌مند نشده‌اند. به گزارش نیساخبر، علی رستمیان ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از آسفالت ۱۰ روستای شهرستان سلسله با قدردانی از تعامل خوب استاندار با نمایندگان لرستان برای استفاده از تمام […]

    راه ارتباطی ۱۳۰ روستای شهرستان‌های سلسله و دلفان خاکی است
  • جاده خاکی

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۳۰ روستای شهرستان‌های سلسله و دلفان خاکی دارند و هنوز از راه ارتباطی آسفالته بهره‌مند نشده‌اند.

    به گزارش نیساخبر، علی رستمیان ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از آسفالت ۱۰ روستای شهرستان سلسله با قدردانی از تعامل خوب استاندار با نمایندگان لرستان برای استفاده از تمام ظرفیت‌های استان در راستای رسیدن به رشد و توسعه اظهار داشت: یکی از شهرستان‌هایی که ظرفیت فراوانی برای پیشرفت و توسعه دارد شهرستان سلسله است.

    وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت‌های استاندار و تلاش های معاونین وی شاهد تحرک و تلاش بیشتری در استان لرستان باشیم عنوان کرد: بیش از ۱۳۰ روستای شهرستان‌های سلسله و دلفان راه مالرو و خاکی دارند و هنوز از راه ارتباطی آسفالته بهره مند نشده‌اند.

    نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان‌های سلسله و دلفان ۱۲ درصد از طرح هادی استان عقب هستند تصریح کرد: استان لرستان نیز ۱۲ درصد از کشور در بخش طرح هادی عقب است که همین امر لزوم توجه به این بخش را برای رسیدن به نرم کشوری بیشتر می‌کند.

    رستمیان با اشاره به اینکه امسال سهمیه قیر استان حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد تخصیص پیدا کرده است افزود: خوشبختانه سهمیه شهرستان‌های سلسله و دلفان نیز از این میزان ۶۰ درصد تخصیص یافته است که امیدواریم سایر روستاهای این دو شهرستان بتوانند از راه ارتباطی آسفالته بهره‌مند شوند و عقب افتادگی این شهرستان‌ها در این بخش برطرف شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *