×

رزمایش «الی بیت المقدس» در لرستان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 14418
  • بهمن ۲۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: رزمایش الی بیت المقدس با شعار «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» در استان برگزار می‌شود.

    رزمایش «الی بیت المقدس» در لرستان برگزار می‌شود
  •  سردار حبیب الله توکلی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: آنچه ایران اسلامی را به عنوان کشوری مقتدر به دنیا معرفی کرده است تبعیت از امامان انقلاب، ایستادگی و مقاومت، وحدت و یکپارچگی آحاد ملت و همچنین فداکاری همه اقشار مختلف مردم است.

    وی افزود: امروز خدا را شاکر هستیم با گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی به یاور مظلومان و مستضعفان دنیا تبدیل شده‌ایم و هر کجا و در هر کشوری افراد تحت ستمی نیاز به کمک دارند اولین نگاهشان به سمت انقلاب اسلامی و مردان  ایرانی بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ولادت  حضرت فاطمه (س) عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر در استان لرستان از دوازدهم بهمن ماه با رژه موتوری نیروهای مسلح و گردان‌های بسیج در سطح استان آغاز شد.

    وی بیان کرد: طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط سپاه استان و کمک خیران  از هفته بسیج آغاز و تا دهه فجر نیز ادامه پیدا کرد و با همت بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از مجموع ۲۲ نفر زندانی دو نفر از خواهرانی که به دلیل مشکلات مالی در زندان بودند روز ولادت حضرت فاطمه (س) آزاد شدند.

    توکلی گفت: توزیع ۱۵۰ گوشی هوشمند، تبلت و ۶ هزار بسته لوازم التحریر با همکاری ستاد اجرایی توسط بسیج دانش‌آموزی سپاه، اجرای تئاتر و سرودهای خیابانی توسط بسیج هنرمندان و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی  در سطح نواحی از جمله برنامه‌های دهه فجر در استان لرستان بود که توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

    وی تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی دامپزشکی وابسته به بسیج کشاورزی، اعزام ۲۰ تیم پزشکی درمانی به مناطق محروم، برپایی ایستگاه‌های سلامت در مصلی‌های  نماز جمعه، تجلیل از ۲۴ نفر از کادر درمانی و مدافعات سلامت در قالب جشن سپاس و همچنین اعزام دو تیم تخصصی به زندان و اعزام ۴۰ تیم بهداشتی درمانی با به کارگیری ۲۹۳نفر نیروی تخصصی در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح استان از جمله اقدامات بسیج جامعه پزشکی سپاه استان در دهه فجر است.

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه با موضوع انقلاب اسلامی، امید و خودباوری جوانان در گام دوم انقلاب و برگزاری مسابقه کتاب خوانی در بستر فضای مجازی، برگزاری مراسم روز حفاظت اطلاعات، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و همچنین دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه‌های دهه فجر بوده است.

    وی اظهار داشت: افتتاح ۱۰۰ واحدمسکونی  مددجویان کمیته امداد در سطح استان با هزینه  هر واحد ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  تا ۲۲ بهمن ماه، افتتاح یک باب مسجد در شهرستان کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان،کلنگ زنی ۹ رشته کانال آب بر کشاورزی به طول ۹ کیلومتر و افتتاح یک رشته کانال آب بر کشاورزی در شهرستان دلفان، افتتاح سه کارگاه خیاطی در شهرستان‌های خرم‌آباد، دلفان و الیگودرز با اشتغالزایی ۱۸ نفر با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان، افتتاح ۱۴ پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان، افتتاح ۴۰ صندوق قرض الحسنه مردم یار، برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان‌ها از مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در دهه فجر است.

    توکلی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در استان افزود: بیست و یکم بهمن ماه رزمایش گردان‌های بیت المقدس با ۶۷ گردان در سطح هزار و۸۱ پایگاه، ۷۶۵ دسته رزمی ۲۲ نفر به صورت پایگاهی و محله محور اجرا می‌شود.

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: رزمایش الی بیت المقدس با شعار «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» با هدف ارتقاء امنیت پایدار محلات، خدمت رسانی به آحاد جامعه در قالب طرح شهید سلیمانی و همچنین نمایش اقتدار بسیج در سطح استان برگزار می‌شود.

    وی در رابطه با برگزاری مراسم ۲۲ بهمن  بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت سلامت مردم امسال مراسم ۲۲ بهمن با نظر دانشگاه علوم پزشکی با جمعیت محدود و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل مصلی الغدیر خرم‌‌‎آباد با حضور مهمان ویژه لشکری به عنوان سخنران این مراسم  و همچنین رژه خودرویی از میدان کیو تا محل مصلی برگزار می‌شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *