×

رقابت ۲ هزار و ۱۷۲ داوطلب کنکور در شهرستان سلسله/ رشته علوم تجربی بیشترین شرکت کننده را دارد

  • کد نوشته: 8141
  • تیر ۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس آموزش و پرورش شهرستان سلسله گفت: ۲ هزار و ۱۷۲ داوطلب کنکور در رشته های مختلف همزمان با سراسر کشور با هم به رقابت می پردازند.   به گزارش نیساخبر“محمد علیجانی با اشاره به اینکه بیشترین آمار شرکت کننده در کنکور امسال در شهرستان مربوط به رشته علوم تجربی است، اظهار داشت: در این […]

    رقابت ۲ هزار و ۱۷۲ داوطلب کنکور در شهرستان سلسله/ رشته علوم تجربی بیشترین شرکت کننده را دارد
  • رئیس آموزش و پرورش شهرستان سلسله گفت: ۲ هزار و ۱۷۲ داوطلب کنکور در رشته های مختلف همزمان با سراسر کشور با هم به رقابت می پردازند.

     

    به گزارش نیساخبر“محمد علیجانی با اشاره به اینکه بیشترین آمار شرکت کننده در کنکور امسال در شهرستان مربوط به رشته علوم تجربی است، اظهار داشت: در این رشته یکهزار و ۶۵۲ نفر داوطلب به رقابت می پردازند که تعداد ۸۴۶ نفر آن ها دختر و ۸۰۵ نفر نیز پسر هستند.

    وی با اشاره به تعداد داوطلبان رشته علوم انسانی در شهرستان، افزود: در این رشته نیز ۲۹۴ نفر شرکت کننده داریم که تعداد ۱۵۴ نفر آن ها دختر و ۱۴۰ نفر نیز پسر هستند.

    علیجانی با بیان اینکه در رشته ریاضی فیزیک نیز ۳۹ نفر شرکت کننده به رقابت می پردازند، عنوان کرد: در رشته زبان های خارجی نیز یکصد شرکت کننده داریم که تعداد ۵۴ نفر از آنان دختر و ۴۶ نفر نیز پسر هستند.

    رئیس آموزش و پرورش سلسله تعداد شرکت کنندگان رشته هنر را ۷۸ نفر عنوان کرد و افزود: آزمون کنکور از صبح روز پنج شنبه تا عصر روز جمعه با حضور یکصد عوامل اجرایی و در ۱۹ حوزه امتحانی در شهرستان سلسله برگزار می شود.

    شهرستان سلسله با ۷۵هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است

    منبع:روابط عمومی اداره آموزش وپرورش الشتر

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *