×

فرماندار سلسله:
روحیه امید و نشاط باید به جامعه تزریق شود

  • شهریور ۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: روحیه امید و نشاط باید در جامعه تزریق شود و فرصت و فضا را نباید در اختیار دشمنان و کسانی که خیرخواه انقلاب اسلامی نیستند، قرار دهیم. به گزارش نیساخبر، شریف خسروی روز شنبه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان به مناسبت هفته دولت با امام جمعه موقت در دفتر امام جمعه […]

    روحیه امید و نشاط باید به جامعه تزریق شود
  • فرماندار سلسله گفت: روحیه امید و نشاط باید در جامعه تزریق شود و فرصت و فضا را نباید در اختیار دشمنان و کسانی که خیرخواه انقلاب اسلامی نیستند، قرار دهیم.

    به گزارش نیساخبر، شریف خسروی روز شنبه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان به مناسبت هفته دولت با امام جمعه موقت در دفتر امام جمعه شهرستان با بیان اینکه اگر مجموعه اجزای حاکمیت در کنار یکدیگر نباشند شکاف بین دولت و ملت ایجاد می شود، اظهار داشت: ثمره این شکاف و انشقاق نابودی سرمایه های اجتماعی خواهد بود.

    وی افزود: فضای اکنون کشور با فضای سالیان گذشته تفاوت بسیاری پیدا کرده و یکی از عمده ترین این تفاوت ها وجود فضایی به نام مجازی و شبکه های اجتماعی است چرا که بسیاری از افراد به راحتی در این فضا آنچه را که خواسته شان است واگویه می کنند بدون آنکه بیمی داشته باشند.

    فرماندار سلسله عنوان کرد: عدم شفافیت در رفتار ما مدیران با مردم باعث می شود که مردم خواسته هایشان را در فضای غیررسمی بیان کنند و لذا اگر می خواهیم فضای رسمی را به سمت فضای غیررسمی سوق دهیم لازمه آن برخورد صمیمی و غیرنمایشی با مردم است.

    وی خاطرنشان کرد: مردم اگر به یقین برسند که مدیران حکومتی برای آن ها کار انجام می دهند و تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته اند قطعا و یقینا همراه و همگام با مجموعه نظام و دستگاه های حکومتی و دولت خواهند بود و گواه این همراهی صبر و ایستادگی مردم در دوران دفاع مقدس است.

    خسروی با تاکید بر اینکه باید با تعامل و همراهی به سمت فضای همدلی و وحدتی که در گذشته میان مردم و مسئولان حاکم بود حرکت کنیم، افزود: ایجاد توقع نامعقول فارغ از توانمندی دولت در مردم ناامیدی ایجاد می کند و در فضای ناامیدی یقینا هیچ کدام از ارکان دولت و جامعه سود نخواهیم کرد.

    فرماندار سلسله در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت بازرسی و پایش بازار شهرستان توسط بازرسان تعزیرات و صنعت و معدن، تصریح کرد: باید مراقبت کنیم تا فضای سنگین اقتصادی که بر علیه مان ایجاد شده است را مدیریت کنیم و در کارمان تدبیر و مدیریت عقلایی داشته باشیم تا به سلامت از این گردنه عبور کنیم.

    وی عنوان کرد: و در این راستا تکریم ارباب رجوع و صداقت در امور را سرلوحه کار خود قرار دهیم، باید زمینه را برای حضور مردم در تمامی عرصه ها فراهم کنیم تا خود مردم نقش آفرین این میدان باشند.

    حجت الاسلام پرویز صالحی، امام جمعه موقت الشتر نیز در دیدار با بیان اینکه صداقت در رفتار٬ خدمت بی منت٬ ولایتمداری٬ توکل برخدا٬ ساده زیستی و دلسوز مردم بودن از جمله ویژگی های برجسته شهید رجایی بود، اظهار داشت: مسئولان دولت و تمامی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید این ویژگی ها را الگوی کار خود قرار داده و به مانند یک تابلو همواره در برابر آنها باشد.

    امام جمعه موقت الشتر عنوان کرد: برای در امان ماندن از نقشه های شوم دشمنان و موفقیت در برابر آنان٬ باید همواره پشت سر ولایت فقیه حرکت کرد تا از مسیر اصلی منحرف نشویم.

    وی افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای یادآوری و بازگو کردن خدمات دولت نظام اسلامی به مردم و جامعه است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *