×

رونمایی از مستند ” با یک خبرنگار ” در لرستان

  • کد نوشته: 13832
  • مهر ۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فیلم مستند “با یک خبرنگار” که به بررسی احوالات و زندگی “حسن مرادی” عکاس و خبرنگار لرستانی دفاع مقدس می‌پردازد همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد رونمایی شد.

    رونمایی از مستند ” با یک خبرنگار ” در لرستان
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این آیین گفت: این مستند به سفارش معاونت هنری و سینمایی اداره کل و توسط انجمن سینمای جوانان لرستان تولید شده و قرار است در صورت بهبود شرایط موجود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در یک مراسم رسمی و با حضور مقامات استانی اکران خصوصی شود.

    احمد حسین فتایی اظهار داشت:حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه استان در جبهه های جنگ و در پشت جبهه موجب خلق آثار هنری ماندگاری گردیده که حفظ و حراست از آنها و همچنین معرفی صاحبان این آثار به نسل نوجوان و جوان جامعه می تواند به توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه کمک کند.

    حسن مرادی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات استان لرستان است که از سال ۱۳۵۶ و در دوره دانش آموزی کار عکاسی خبری را در روزنامه کیهان آغاز کرده و اولین عکس خبری تظاهرات انقلابی مردم خرم آباد را که در همین روزنامه چاپ شده، به ثبت رساند.

    این عکاس، خبرنگار و جانباز شیمیایی دفاع مقدس از سال ۱۳۶۱ و به عنوان سرپرست روزنامه جمهوری اسلامی در لرستان ضمن حضور در جبهه های جنگ و عملیات هایی همچون شکست حصر آبادان، فتح المبین، والفجر ۸ ( فاو )، والفجر مقدماتی، کربلای ۱۰، حاج عمران، شاخ شمیران و مرصاد، به ثبت تصاویر ماندگاری از رشادت ها، جانفشانی ها و دلاوری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *