×

ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه؛ ۱۶۰۰ واحد تعمیری لرستان بازسازی می‌شود

  • کد نوشته: 10075
  • تیر ۱, ۱۳۹۸
  • ۰
  • طرح همبستگی ملی یک ابتکار بسیار زیبایی بود که سردار غیب پرور پیشنهاد دادند که هر مسجد یک خانه و هرکاسب یک کالا کمک کنند در استان لرستان چون از حیث مالی خیلی قوی نیستند که پول جمع آوری شود بنابراین هر چند مسجد یک منزل مسکونی را کمک کنند.

    ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه؛ ۱۶۰۰ واحد تعمیری لرستان بازسازی می‌شود
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با بیان اینکه ۵۰۰واحد احداثی توسط سپاه ساخته می‌شود گفت:کار تعمیرات ۱۶۰۰واحد در شهرهای مختلف استان لرستان توسط سپاه انجام می‌شود.

    به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: امروز جلسه‌ای که با حضور هفت سپاه معین بازسازی لرستان، بنیاد مسکن، بهزیستی وکمیته امداد برای بررسی روند بازسازی مناطق سیل‌زده برگزار کردیم یک موانعی وجود داشت که رفع وکلنگ زنی داشتیم.

    وی افزود: در مرحله اول کار ۵۰۰ واحد احداثی و۱۶۰۰ واحدتعمیری در استان لرستان از جمله در شهر پلدختر و روستاهای آن، چگنی، شاهیوند، دلفان، الیگودرز، خرم‌آباد، دورود، بروجرد در دستور کار قرار دادیم.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان عنوان کرد: برای ساخت وساز، ابتدا قشر آسیب پذیر از جمله مددجویان بهزیستی وکمیته امداد در اولویت قرار دارند سپس به سراغ خانواده معظم شهدا، بسیجیان و مردمی که مستحق هستند خواهیم رفت، برای این کار روند بازسازی خوب پیش می‌رود و قول می‌دهیم که چهار تا شش ماهه کار ساخت وساز را تمام وتحویل دهیم.

    وی بیان کرد: طرح همبستگی ملی یک ابتکار بسیار زیبایی بود که سردار غیب پرور پیشنهاد دادند که هر مسجد یک خانه و هرکاسب یک کالا کمک کنند در استان لرستان چون از حیث مالی خیلی قوی نیستند که پول جمع آوری شود بنابراین هر چند مسجد یک منزل مسکونی را کمک کنند.

    سردار کشکولی گفت: تسهیلاتی دولت در قالب وام کم بهره وکمک بلاعوض می‌دهد بخشی هم کمیته امداد وبهزیستی می‌آورند.سپاه هم علاوه برماشین آلات ونیرو کمک‌های نقدی هم انجام می‌دهد تا زودتر بازسازی مناطق سیل‌زده به اتمام برسدو از مردم می‌خواهیم به طرح همبستگی ملی بپوندند و کمک کنند تا کار ساخت وساز را در استان لرستان تمام کنیم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *