×

سلسله میزبان کانون های دانش آموزی ۱۰ استان کشور است

  • مرداد ۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  •  رئیس جمعیت هلال احمر سلسله گفت: شهرستان سلسله میزبان کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر ۱۰ استان کشور شده است. به گزارش نیساخبر“حسین زینی وند با اشاره به حضور ۱۸۰ دانش آموز در گردهمایی کانون های دانش آموزی در شهرستان سلسله افزود: این دانش آموزان از استان ‌های بوشهر، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، اصفهان، کهگیلویه […]

    سلسله میزبان کانون های دانش آموزی ۱۰ استان کشور است
  •  رئیس جمعیت هلال احمر سلسله گفت: شهرستان سلسله میزبان کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر ۱۰ استان کشور شده است.

    به گزارش نیساخبر“حسین زینی وند با اشاره به حضور ۱۸۰ دانش آموز در گردهمایی کانون های دانش آموزی در شهرستان سلسله افزود: این دانش آموزان از استان ‌های بوشهر، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و همدان هستند.
    وی برگزاری کلاس‌ های آموزشی جهت یابی، آموزش نحوه کار با جی پی اس و برگزاری بازی‌های بومی محلی را از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای این اردو عنوان کرد.
    زینی وند افزود: کانون دانش ‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر نهادی دانش ‌آموزی، غیرسیاسی وغیر‌دولتی است که برنامه‌ها و فعالیت‌های آن در جهت اهداف جمعیت هلال‌احمر می باشند.
    وی گفت: در این کانون ها با برنامه ریزی برای ثبت نام، آموزش و سازماندهی دانش آموزان علاقه مند ضمن فرهنگ سازی در انجام خدمات داوطلبانه و امدادی، زمینه ای مناسب برای شناخت عینی دانش آموزان از نوعدوستی و مصادیق آن به وجود می آید.
    شهرستان سلسله با مرکزیت الشتر دارای ۷۵ هزار نفر جمعیت است.

    انتهای پیام /

    منبع:ایرنا

     

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *