×

سنگ‌اندازی جلوی پای کارآفرینان خلاف اقتصاد مقاومتی است

  • کد نوشته: 4331
  • فروردین ۲۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر گفت: بایستی مجریان بر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سخت نگیرند و جلوی پای آنان سنگ‌اندازی نکنند و راه تحقق اقتصاد مقاومتی را هموارتر نمایند. به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا، اظهار […]

    سنگ‌اندازی جلوی پای کارآفرینان خلاف اقتصاد مقاومتی است
  • امام جمعه الشتر گفت: بایستی مجریان بر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سخت نگیرند و جلوی پای آنان سنگ‌اندازی نکنند و راه تحقق اقتصاد مقاومتی را هموارتر نمایند.

    به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار گفتمان‌هایی را متذکر شدند که توجه به این گفتمان‌ها موجب تثبیت حرکت انقلاب اسلامی خواهد شد.

    وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش دشمن برای نفوذ به کشور، افزود: برای مقابله با نفوذ دشمن، همه نگاه‌ها باید معطوف به تغییر سبک زندگی و جهت‌دهی آن در راستای سبک زندگی اسلامی و انقلابی باشد.

    خطیب جمعه الشتر برنامه دشمن را القاء ناتوانی در کشور در انجام امورات و نتوانستن در کارهای اجرایی دانشت و بیان داشت: برنامه دشمن، القاء «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» در بین مسئولان و نخبگان جامعه است.

    وی افزود: وقتی این القائات استکباری نفوذ یابد، دشمن خواهد توانست که بر اوضاع مسلط شود و این یک خطر جدی است که هوشیاری همگان را می‌طلبد.

    امام جمعه الشتر با اشاره به عبور کشور از مشکلات و خطراتی همچون جنگ تحمیلی هشت‌ساله با وجود کمترین امکانات و با روحیه ایمان و انقلابی جوانان، تصریح کرد: ملتی که اینچنین مشکلاتی را پشت سر گذاشته، قطعاً خواهد توانست که با امکانات و پیشرفت‌های امروز کشور، کارهای بزرگتری را به سرانجام برساند و همه نیازهای داخلی را تأمین نماید.

    وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا القاء نماید که مسئولین توان انجام امورات را ندارند لذا مجبور به تعامل با آنان هستند، تأکید کرد: این یک توطئه است چرا که اقتدار و پیشرفت‌هایی که امروز نصیب کشور شده است، همه حاصل تلاش مسئولان در سایه منویات ولی فقیه در طول سالیان مختلف بوده است لذا هرچه که با اتکاء به توان داخلی و ظرفیت‌های موجود به پیشرفت‌های متعدد در عرصه‌های مختلف دست یابیم، توطئه دشمنان نیز کار به جایی نخواهد برد.

    حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، اقتصاد مقاومتی را یکی از برنامه‌های مهم در راستای خنثی سازی دسیسه‌های استکبار برای نفوذ خواند و گفت: همه قوا باید از کار و کارآفرینی حمایت جدی داشته باشند بخصوص اینکه بانک‌هایی که پول ملت را در اختیار دارند بایستی این پول‌ها را در راستای توسعه کار و اشتغال به مردم بسپارند و آن را وارد چرخه اقتصاد کنند؛ نه اینکه با دادن وام‌، بدهکاران بانکی را افزایش دهند.

    وی افزود: اقتصاد مقاومتی با تولید و کارآفرینی به نتیجه مطلوب خواهد رسید و این مهم با دستور و بخش‌نامه به سرانجام نخواهد رسید لذا بایستی مجریان بر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سخت نگیرند و جلوی پای آنان سنگ‌اندازی نکنند و راه تحقق اقتصاد مقاومتی را هموارتر نمایند.

    خطیب جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و ابراز داشت: مهم‌ترین امری که بر آن تأکید می‌شود، لزوم رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات است.

    وی افزود: هیچ فردی حق ندارد به خاطر دفاع از کاندیدای مورد نظر خود، به دیگران توهین و افتراء ببندد چرا که هرکس آبروی مؤمنی را بریزد، خداوند در دنیا آبروی او را خواهد ریخت.

    امام جمعه الشتر با تأکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، بیان داشت: مردم همواره نشان داده‌اند که در همه صحنه‌ها حضور پرشور دارند و این بار نیز با حضور خود، خط سرخ شهادت و دفاع از حریم ولایت فقیه را به نمایش خواهند گذاشت.

    وی با اشاره به تکثر تفکرات و سلیقه‌های مختلف در کشور، گفت: کسانی که مورد تأیید شورای نگهبان هستند، شاخص‌های صلاحیت اداره امور را داشته‌اند لذا کاندیداهای محترم و طرفداران آنها بایستی سلیقه‌های مختلف را مورد احترام قرار دهند و به قانون و اخلاق اسلامی پایبند باشند و از توهین به دیگران دوری کنند.

    خطیب جمعه الشتر در پایان ضمن محکوم کردن حمله آمریکا به سوریه، این اقدام را یک اشتباه راهبری خواهند و خاطرنشان ساخت: همه فتنه‌ها و جنایاتی که در منطق رخ می‌دهد زیر سر آمریکاست و هر بار که با سفارش خودشان به یک جایی حمله شیمیایی صورت دادند، مسلمانان آن منطقه را به همین بهانه مورد حملات شدید شیمیایی قرار می‌دهند لذا این حرکت پست آمریکا را محکوم کرده و امیدواریم خون‌های به ناحق ریخته مسلمانان دامن مستکبرین را بگیرد.

    انتهای پیام/

    منبع: لرسو

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *