×

سوگواره شعر فاطمی در لرستان برگزار می شود

  • اسفند ۵, ۱۳۹۵
  • ۰
  • سوگواره شعر فاطمی باهدف ترویج فرهنگ و هنر اسلامی- شیعی  و تقویت شعر و ادبیات بومی در لرستان برگزار می شود به گزارش نیساخبر سوگواره شعر فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه باهدف ترویج فرهنگ و هنر اسلامی- شیعی  و تقویت شعر و ادبیات بومی به همت مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاد دانشگاهی واحد لرستان […]

    سوگواره شعر فاطمی در لرستان برگزار می شود
  • سوگواره شعر فاطمی در لرستان برگزار می شود

    سوگواره شعر فاطمی باهدف ترویج فرهنگ و هنر اسلامی- شیعی  و تقویت شعر و ادبیات بومی در لرستان برگزار می شود

    به گزارش نیساخبر سوگواره شعر فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه باهدف ترویج فرهنگ و هنر اسلامی- شیعی  و تقویت شعر و ادبیات بومی به همت مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاد دانشگاهی واحد لرستان برگزار می شود.

    فراهم آوردن بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی آفرینش‌های ادبی دانشجویان و دانشگاهیان از دیگر اهداف برگزاری این سوگواره است.

    بخش ویژه این سوگواره اشعار با زبان‌های بومی استان است و شاعران لرستانی می توانند اشعار بومی و فارسی خود را  در تمام قالب های شعری (غزل، مثنوی، قصیده، شعر نو، سپید، آزاد و…) در رثای حضرت زهرا(س) از طریق تلگرام به دبیرخانه سوگواره به آدرس @yaskabud ارسال کنند.

    شرکت کنندگان می توانند حداکثرپنج شعر به همراه مشخصات شناسایی و شماره تماس خود را به نشانی خرم آباد- ابتدای کوی جهاد گران- ساختمان جنبی مرکز علمی کاربردی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان- مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی زاگرس ۰۶۶-۳۳۲۱۴۷۳۳ بفرستند.

    آخرین مهلت ارسال اثار به دبیرخانه سوگواره هفتم اسفندماه می باشد و پس از بررسی و داوری اشعار به پنج نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می شود.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: خبر افلاک
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *