×

سپاه در وفاداری به انقلاب ثابت قدم است

  • کد نوشته: 11607
  • دی ۲۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • امام جمعه خرم‌آباد گفت: سپاه پاسداران ثابت کرده که همواره به انقلاب وفادار است، همچنان‌که مردم همیشه هوشیاری به خرج داده و در میدان‌های بصیرت حاضر شده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

    سپاه در وفاداری به انقلاب ثابت قدم است
  • به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش مردم به تقوای الهی، اظهار کرد: گاهی یک غفلت انسان را دچار لغزش می‌کند، به همین دلیل همواره نیازمند توشه تقوا و مراقبت از خویشتن هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: به ایام فاطمیه دوم نزدیک می‌شویم، مردم ایران و لرستان دلداده اهل بیت علیهم السلام هستند؛ انتظار می‌رود با شور و شعور تمام مراسم‌های عزاداری را گرامی بداریم.

    امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مسوولان نسبت به سیاهپوش کردن خیابان‌ها و جایگاه‌ها اهتمام بیشتری ورزند، گفت: مردم لرستان در فروردین امسال شاهد خسارت بالای سیل به زیرساخت‌های مختلف بودند، حماسه‌های همدلی مردم را نیز دیدیم از این‌رو مردم استان با تمام توان به کمک سیل‌زدگان سیستان رفته و کوتاهی نکنند.

    شاهرخی در لرستان با اشاره به سالروز شهادت سید مجتبی نواب صفوی، تصریح کرد: این شهید به همراه شهدای بسیار دیگر در وقایع سال‌های ۳۲ و در ملی شدن صنعت نفت تلاش بسیاری کرد و آرام آرام زمینه‌های پیروزی انقلاب را فراهم شد.

    وی با تاکید بر اینکه امروز به روحیه جهادی شهدا نیازمندیم، گفت: مردم در اتفاقات رخ داده همواره در صحنه حضور دارند و لحظه‌ای از اهداف متعالی اسلام عقب‌نشینی نکرده و نخواهند کرد.

    خطیب نماز جمعه خر‌م‌آباد ادامه داد: در حالی که ملت ایران از سیلی محکم سپاه پاسداران خوشحال شدند، اما دست تقدیر کام آن‌ها را به دلیل جان‌باختن تعدای از شهروندان ایرانی و غیر ایرانی تلخ کرد.

    وی با بیان اینکه دشمنان از موضوع سقوط هواپیمای اکراین سوءاستفاده کردند، گفت: دشمن با صرف هزینه‌های بالا زمینه جنگ‌های روانی و رسانه‌ای را فراهم کرد، البته این ضعف و زبونی دشمن ناشی از شدت سیلی بود که از سپاه پاسداران خورده است و دشمن بداند در صورت تکرار اشتباه، سیلی‌های بسیار دیگری را خواهد خورد.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: سپاه پاسداران ثابت کرده که همواره به انقلاب وفادار است، همچنان‌که مردم همیشه هوشیاری به خرج داده و در میدان‌های بصیرت حاضر شده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *