×

سیلی موشکی سپاه به داعش، تنها گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران اسلامی است

  • خرداد ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: حمله و سیلی موشکی سپاه پاسداران به داعش تنها گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران اسلامی است، اقتداری که به واسطه حضور مردم در صحنه و تکیه بر توان و دانش دانشمندان متعهد و متخصص ایرانی به دست آمده است. به گزارش نیساخبر“علی رستمیان ، در مورد حمله موشکی […]

    سیلی موشکی سپاه به داعش، تنها گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران اسلامی است
  • رستمیان

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: حمله و سیلی موشکی سپاه پاسداران به داعش تنها گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران اسلامی است، اقتداری که به واسطه حضور مردم در صحنه و تکیه بر توان و دانش دانشمندان متعهد و متخصص ایرانی به دست آمده است.

    به گزارش نیساخبر“علی رستمیان ، در مورد حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌های داعشی اظهار داشت: حمله موشکی ایران اسلامی به مواضع گروهک تروریستی داعش، آخرین توصیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به بدخواهان و دشمنانی است که پیشرفت و اقتدار ایران را نمی‌توانند نظاره‌گر باشند.

    وی عنوان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعش تنها گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران اسلامی است، اقتداری که به واسطه حضور مردم در صحنه و تکیه بر توان و دانش دانشمندان متعهد و متخصص ایرانی به دست آمده است.

    نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتدار موشکی جمهوری اسلامی اسلامی ایران سبب غرور ملی و مایه مباهات و افتخار است خاطرنشان کرد: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نشان‌گر حضور مقتدرانه سپاه پاسداران در رفع تهدیدات است.

    رستمیان عنوان کرد: بدون شک هر گروه و اشخاصی که بخواهند علیه امنیت ملت ایران حرکت مذبوحانه‌ای انجام دهند، با پاسخ قاطع و کوبنده نیروهای جان بر کف نظامی روبه‌رو خواهند شد.

    وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس و لزم حضور حداکثری ملت ایران در این راهپیمایی، تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر در این روز حماسه بزرگی خلق خواهد کرد و پاسخی دندان شکن به کسانی که می‌خواهند جنایت‌های اسرائیلی‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین به فراموشی سپرده شود می‌دهند.

    رستمیان افزود: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی این روز، بار دیگر عظمت و قدرت نظام جمهوری اسلامی و اتحاد و همبستگی ملت ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *