×

صدور ویزاهای معوقه حداکثر تا سه شنبه هفته جاری/ ۱۲ هزار لرستانی ویزای اربعین دریافت کردند

  • آبان ۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر کل حج و زیارت لرستان از صدور ویزاهای معوقه در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد. محمد خسروی ، با اشاره به مشکل صدور ویزا در روزهای گذشته، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اختلاف بانک مرکزی با سفارت، صدور ویزای اربعین به مدت ۱۰ روز متوقف شده بود. وی خاطر نشان […]

    صدور ویزاهای معوقه حداکثر تا سه شنبه هفته جاری/ ۱۲ هزار لرستانی ویزای اربعین دریافت کردند
  • مدیر کل حج و زیارت لرستان از صدور ویزاهای معوقه در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.

    محمد خسروی ، با اشاره به مشکل صدور ویزا در روزهای گذشته، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اختلاف بانک مرکزی با سفارت، صدور ویزای اربعین به مدت ۱۰ روز متوقف شده بود.

    وی خاطر نشان کرد: با رایزنی‌هایی که انجام گرفته این مشکل حل و از روز چهارشنبه هفته گذشته صدور ویزای اربعین از سر گرفته شد.

    مدیر کل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه ویزاهای معوقه حداکثر تا سه شنبه هفته جاری انجام گرفته، بیان داشت: از ابتدای مهرماه تا ۲۴ این ماه صدور ویزای اربعین به طور مرتب انجام شد و متاسفانه به دلیل مشکل ذکر شده در صدور تعدادی از ویزاها تاخیر به وجود آمد که حداکثر تا سه شنبه هفته جاری تمامی ویزاهای معوقه صادر می‌شوند.

    خسروی از صدور ویزاها از سه استان ایلام، کرمانشاه و تهران خبر داد و گفت: ویزای زائرین کوهدشت و رومشکان از استان ایلام، ویزای زائرین الشتر و نورآباد از کرمانشاه و ویزای دیگر شهرستان‌های استان لرستان از تهران صادر می‌شوند.

    این مسئول تصریح کرد: تاکنون ۱۷ هزار لرستانی در سامانه سماح برای زیارت اربعین ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۱۲ هزار نفر ویزا را دریافت کرده و پنج هزار نفر دیگر منتظر دریافت ویزا هستند.

    وی آخرین مهلت صدور ویزا را سه روز قبل از اربعین عنوان و یادآور شد: صدور ویزای اربعین تا سه روز قبل از این ایام ادامه داشته و پس از این ایام نیز ویزا اعتباری نخواهد داشت.

    مدیر کل حج و زیارت لرستان  با تاکید بر اینکه زائرین حتما با ویزا به مرز جهت خروج از کشور مراجعه کرده، خاطر نشان کرد: توصیه می‌شود زائرین به منظور دریافت خدمات بهتر اقدام به دریافت ویزای گروهی کرده و همچنین در صورت امکان چند روز قبل از اربعین حسینی به کشور بازگردند.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *