×

صلابت سپاه سبب عصبانیت دشمن شده است

  • کد نوشته: 7888
  • اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان گفت:سلامت و صلابت سپاه باعث این بغض و عصبانیت دشمن شده و از دشمن غیرازاین انتظار نمی‌رود. به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان درجمع پاسداران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بر اساس قانون اساسی و مطابق فرموده معمار کبیر […]

    صلابت سپاه سبب عصبانیت دشمن شده است
  • صلابت سپاه سبب عصبانیت دشمن شده است

    مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان گفت:سلامت و صلابت سپاه باعث این بغض و عصبانیت دشمن شده و از دشمن غیرازاین انتظار نمی‌رود.

    به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان درجمع پاسداران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بر اساس قانون اساسی و مطابق فرموده معمار کبیر انقلاب و جانشین برحقش رهبر حکیم و فرزانه، پاسداران بزرگ‌ترین سنگر دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی را عهده‌دار بوده و با توجه به ادامه کید و کینه دشمنان در آینده نیز خواهند بود و ازنظر این دو بزرگوار بعد از جنگ و زمان صلح نیز انقلاب با خطرات گوناگون مواجه است که گاهی این خطرات از جنگ نیز سنگین‌تر است.

    وی افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت و عزیزان پاسدار بایستی نه‌تنها در جنگ سخت بلکه در همه صحنه‌ها حاضر و آماده باشند و از کید بد خواهان درونی و بیرونی غافل نباشند.

    مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که آمریکا اعوان و اذناب منطقه‌ای استکبار در عرصه سیاسی مدیریتی با تلاش جهت نفوذ در ارکان و بدنه نظام و در عرصه اقتصادی با تحریم‌های سخت و در عرصه فرهنگی با استفاده از تمام ظرفیت رسانه‌ای در ترویج فرهنگ غرب و ضدیت با اسلام ناب و با استفاده از تکفیری‌های اجاره‌ای و غیره با تمام توان در حال جنگ تمام‌عیار با نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

    وی عنوان کرد: بحمدلله فرزندان سپاهی بصیر با اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان اولین خاک‌ریز مقابله با دشمن در همه عرصه‌ها است، لذا دشمنان اسلام با آگاهی از توان و نقش مؤثر و تعیین‌کننده این ارگان مقدس با تمام توان در تخریب چهره نورانی این شجره طیبه قدم برمی‌دارد که البته خداوند را شاکریم که سلامت و صلابت سپاه باعث این بغض و عصبانیت دشمن شده و از دشمن غیرازاین انتظار نمی‌رود.

    جلیلیان تصریح کرد: اما در این شرایط حساس که مملکت ما بیش از هرزمانی نیاز به اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی دارد و هرگونه اقدام تفرقه‌آمیز و دلسردکننده در صف مجاهدان خط مقدم مبارزه کمک به دشمن و خیانت به ملت است، جای بسی تأسف و تعجب است که عناصری در داخل کشور به علت غفلت و بی‌بصیرتی یا عمدی و مغرضانه با کنایه و اشاره آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

    وی خاطرنشان کرد: گاهی توانمندی موشکی سپاه و گاهی خدمات بی‌نظیر قرارگاه سازندگی در دوران سازندگی و شرایط سخت تحریم و گاهی اقدامات غرورآفرین سپاه در محور مقاومت که پوزه آمریکا و عربستان و اسرائیل وداعشی ها را به خاک مالیده و گاهی تیزبینی این عزیزان در رصد جاسوسان نفوذی و غیره زیر سؤال برده و خدمات همه‌جانبه سپاه را حمل به سیاست‌بازی و غیره می‌نمایند.

    مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان تصریح کرد: اما ملت فهیم و قدرشناس ایران خادم و خائن خود را خوب می‌شناسد و همیشه قدردان زحمات فرزندان سپاهی خود بوده و محبوب‌ترین چهره‌های سال نزد ملت ایران و مردم مظلوم منطقه در عراق و سوریه و غیره پرورش‌یافتگان این نهاد مقدس یعنی سردار سلیمانی و دیگر سرداران سپاه و هم‌رزمان شهیدشان می‌باشند.

    وی عنوان کرد: سپاه پاسداران در اوج عزت و اقتدار اما مظلومانه و صبورانه این نامهربانی‌ها را تحمل کرده و همه بدانند این‌گونه اقدامات هیچ‌گاه در انجام رسالت و وظیفه خطیر سپاه تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان فرمانده معظم کل قوا دلسرد نشده و می‌داند عمر سیاسی این‌گونه افراد کوتاه ولی سربلندی و عزت فرزندان سپاهی ملت مستدام و روزافزون است.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *