×

ضرورت حمایت مسؤولان از اصحاب رسانه لرستان

  • کد نوشته: 12291
  • فروردین ۲۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مسؤول بسیج رسانه لرستان بر حمایت جدی از اصحاب رسانه استان تاکید کرد و گفت: بدون تردید تنها گذاشتن خبرنگاران در این شرایط سخت اقتصادی تبعات منفی را به دنبال خواهد داشت.

    ضرورت حمایت مسؤولان از اصحاب رسانه لرستان
  • رضا مریدی اصل ظهر امروز ضمن تأکید بر حمایت از اصحاب رسانه لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌های استان در شرایط فعلی با کمترین امکانات به پوشش اخبار و وقایع مربوط به کرونا می‌پردازند که از این‌رو شایسته تقدیر هستند.

    وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران لرستانی گاهی برای اطلاع‌ یافتن شهروندان از خدمات مدافعان سلامت و همچنین پوشش اخبار مربوط به کرونا در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها حضور یافته و رسالت خود را انجام می‌دهند.

    مسؤول بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه خبرنگاران استان از حمایت نهاد خاصی برخوردار نیستند، افزود: این قشر اگرچه در برخی حوزه‌ها دچار ضرر و زیان مالی نیز شده‌اند، با این وجود در بسیاری از عرصه‌ها حضوری داوطلبانه و جهادی داشته و به کمک شهروندان آمده‌اند.

    مریدی اصل بر حمایت جدی از اصحاب رسانه استان تاکید و تصریح کرد: بدون تردید تنها گذاشتن خبرنگاران در این شرایط سخت اقتصادی تبعات منفی را به دنبال خواهد داشت.

    وی بیان داشت: انتظار می‌رود مسوولان استانی از اصحاب رسانه که در این مدت دچار ضرر و زیان مالی شده‌اند، حمایت‌های ویژه‌ای را لحاظ کند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *