×

طرح تابستانه اورژانس از فردا در لرستان اجرا می‌شود

  • خرداد ۲۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس سازمان اورژانس لرستان گفت: طرح تابستانه اورژانس با حضور۴۳۰ کارشناس فوریت پزشکی از فردا در لرستان اجرا می‌شود. به گزارش نیساخبر“حسینعلی رفایی  با اشاره به اجرای طرح تابستانه اورژانس در استان اظهارداشت: طرح تابستانه اورژانس از ۲۴ خرداد تا ۳۱ شهریور ماه امسال در سطح استان اجرا می‌شود. وی افزود: این طرح جهت ارائه […]

    طرح تابستانه اورژانس از فردا در لرستان اجرا می‌شود
  • رئیس سازمان اورژانس لرستان گفت: طرح تابستانه اورژانس با حضور۴۳۰ کارشناس فوریت پزشکی از فردا در لرستان اجرا می‌شود.

    طرح تابستانه اورژانس از فردا در لرستان اجرا می‌شود

    به گزارش نیساخبر“حسینعلی رفایی  با اشاره به اجرای طرح تابستانه اورژانس در استان اظهارداشت: طرح تابستانه اورژانس از ۲۴ خرداد تا ۳۱ شهریور ماه امسال در سطح استان اجرا می‌شود.

    وی افزود: این طرح جهت ارائه خدمات مطلوب، کاهش زمان رسیدن آمبولانس به بالین مصدومان و مددجویان احتمالی، ایجاد امنیت خاطر مسافران و شهروندان اجرا می‌شود.

    رئیس سازمان اورژانس لرستان با بیان اینکه طرح تابستانه اورژانس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی از جمله پلیس، هلال احمر و راهداری اجرا می‌شود، عنوان کرد: در این طرح آمبولانس‌های ۱۱۵ به صورت عمود بر جاده‌های سطح استان، مناطق گردشگری و تفریحی مستقر می‌شوند که به ازای هر آمبولانس دو تکنسین حضور دارد.

    وی به اعلام آماده باش به ستاد هدایت و پذیرش درمان و مرکز حفظ عملیات بحران در این طرح اشاره کرد و گفت: به اورژانس بیمارستان‌ها جهت پذیرش مصدومان احتمالی، پزشکان و پرستاران اعلام آماده باش شده است.

    رفایی با اشاره به آمادگی اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی استان جهت پوشش این طرح، بیان کرد: اورژانس استان با ۶۴ پایگاه شهری و جاده‌ای، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد  و ۴۳۰ کارشناس فوریت پزشکی آمادگی اجرای این طرح را دارد.

    وی خاطرنشان کرد: در روز عید فطر نیز آمبولانس‌های اورژانس در محل برگزاری نماز حضور دارند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *