×

طرح تبلیغی «یار مهربان» در مدارس سلسله برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 7445
  • دی ۲۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون فرهنگی حوزه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله گفت: طرح تبلیغی «یار مهربان» در همه مدارس شهرستان سلسله برگزار می‌شود. به گزارش نیساخبر“فرشته شاهوردی با اشاره به اجرای طرح «یار مهربان» در مدارس شهرستان اظهار داشت: طلاب با حضور در مدارس به تبلیغ آموزه‌های دینی و فرهنگی می‌پردازند و بیان مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی جامعه […]

    طرح تبلیغی «یار مهربان» در مدارس سلسله برگزار می‌شود
  • معاون فرهنگی حوزه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله گفت: طرح تبلیغی «یار مهربان» در همه مدارس شهرستان سلسله برگزار می‌شود.

    یاد یار مهربان

    به گزارش نیساخبر“فرشته شاهوردی با اشاره به اجرای طرح «یار مهربان» در مدارس شهرستان اظهار داشت: طلاب با حضور در مدارس به تبلیغ آموزه‌های دینی و فرهنگی می‌پردازند و بیان مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی جامعه برای دانش آموزان نیز از دیگر سرفصل‌های تبلیغی اجرای این طرح است.

    وی بابیان اینکه حضور طلاب در بین دانش آموزان در ارتقای باورهای دینی و معنوی آنان نقش بسزایی دارد، افزود: تحکیم عقاید و ارزش‌های دینی و انقلابی در مدارس از مهم‌ترین رسالت‌های تبلیغی طلاب در بین نسل جوان است.

    معاون فرهنگی حوزه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله از برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس شهرستان با حضور طلاب خبر داد و گفت: برگزاری گفتمان‌های حجاب و عفاف، دین وزندگی، سواد رسانه‌ای، مبانی تحکیم بنیان خانواده، آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین موضوعات برگزاری این گفتمان‌ها در مدارس است.

    شاهوردی با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان‌های دینی نقش مهمی در رفع شبهات دینی و فرهنگی نسل جوان دارد خاطرنشان کرد: گسترش معنویت روزافزون و بصیرت افزایی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم از مهم‌ترین اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی است.

    وی بیان کرد: حضور ارزشمند مبلغان و ضریب نفوذ کلام آن‌ها در مدارس به‌طورقطع می‌تواند در پیشگیری از ناهنجاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و تربیت نسلی مؤمن و انقلابی مؤثر باشد.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *