×

عاملان ایجاد مزاحمت شبکه مجازی در خرم‌آباد دستگیر شدند

  • کد نوشته: 7965
  • اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان لرستان گفت: ۲ عامل ایجاد مزاحمت شبکه‌های مجازی در خرم‌آباد دستگیر شدند. به گزارش  نیساخبر، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملان مزاحمت شبکه مجازی در استان خبر داد و اظهار داشت: شهروندی با مراجعه به پلیس فتا استان با اعلام اینکه افرادی در شبکه‌های اجتماعی برای […]

    عاملان ایجاد مزاحمت شبکه مجازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • رئیس پلیس فتا استان لرستان گفت: ۲ عامل ایجاد مزاحمت شبکه‌های مجازی در خرم‌آباد دستگیر شدند.

    خرم‌آباد|عاملان ایجاد مزاحمت شبکه مجازی در خرم‌آباد دستگیر شدند

    به گزارش  نیساخبر، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملان مزاحمت شبکه مجازی در استان خبر داد و اظهار داشت: شهروندی با مراجعه به پلیس فتا استان با اعلام اینکه افرادی در شبکه‌های اجتماعی برای وی ایجاد مزاحمت و قصد اخاذی داشتند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

    وی بابیان اینکه با پیگیری کارآگاهان پلیس فتا لرستان دو متهم در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شدند افزود: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.

    رئیس پلیس فتا لرستان بابیان اینکه در اکثر موارد هویت کاربرانی که در فضای مجازی اقدام به اعمال مجرمانه می‌کنند جعلی است عنوان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود به هرگونه درخواست کاربرانی که هویت آن‌ها برایشان مشخص نیست جواب ندهند و همچنین کاربران از اشتراک تصاویر شخصی و اطلاعات هویتی در پروفایل خود به‌شدت پرهیز نمایند چراکه احتمال سوءاستفاده این اطلاعات توسط افراد سودجو بسیار بالا است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *