×

عامل فوت دختر بچه ۶ ساله بروجردی دستگیر شد/ تصادف عامل مرگ بوده است

  • کد نوشته: 13019
  • تیر ۲۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون اجتماعی فرماند انتظامی لرستان گفت: عامل فوت دختر بچه ۶ ساله بروجردی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد. فوت این دختر ۶ ساله بر اثر تصادف بوده است.

    عامل فوت دختر بچه ۶ ساله بروجردی دستگیر شد/ تصادف عامل مرگ بوده است
  • رضا شیراوژن پیرامون خبر وفوت شدن یک دختر بچه ۶ساله بروجردی که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده بود، به تشریح ماجرا پرداخت و اظهار داشت: بر حسب اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر اینکه جسد یک دختر بچه ۶ ساله در یکی از محله‌ای بروجرد پیدا شده است، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس بروجرد قرار گرفت.

    وی افزود: در تحثیقات اولیه پلیس مشخص شد فوت این دخر بچه بر اثر تصادف بوده است.

    معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان گفت: با هماهنگی مقام قضایی، پلیس در سریعترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی عاملان تصادف و توقیف خودروی آنان اقدام کرد.

    وی افزود: راننده خودرویی که با دختر بچه تصادف کرده بود به همراه پسر ۱۸ ساله‌اش دستگیر شدند و پسر مصاحب خودرو تعتراف کرد که پدرش با خودرو متوفی را زیر گرفته و فوت این دختر بر اثر تصادف بوده است.

    شیراوژن گفت: تحقیقات و بررسی‌های پلیس نیز مشخص می‌کند که دختر بچه پس از خروج از منزل توسط یک خودرو زیر گرفته شده و فوت می‌کند اما متاسفانه راننده خودرو در اقدامی عجیب جسد او را داخل یک گونی گذاشته و در مقابل منزل دختر بچه رها می‌کند که این موضوع باعث بروز گمانه‌زنی‌ها شده بود.

    معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان گفت: متاسفانه در پی بروز این حادثه شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده و باعث تشویش اذهان عمومی شده است که پلیس ضمن هشدار به هر گونه جوسازی، به منتشر کنندگان این اخبار برخورد می‌کند.

    شایان ذکر است در پی فوت این دختر بچه و پیدا شدن جسد وی شایعاتی در فضای مجازی در مورد وقوع یک قتل فجیع منتشر شده بود که با بررسی پلیس و مشخص شدن واقعیت ماجرا مشخص شدن هیچ کدام از این شایعات صحت ندارد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *