×

عزام ۶ هزار دانش آموز لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب

  • آبان ۱۶, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مؤمنی با اشاره به اینکه دانش آموزان لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شود، تصریح کرد: هدف اصلی از این برنامه آشنایی نسل جوان جامعه با مفاهیمی مانند شهادت، دفاع از کشور و دین، مسئولیت‌پذیری و ایثار است.

    عزام ۶ هزار دانش آموز لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب
  • معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش لرستان گفت: امسال بیش از ۶ هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

    حجت‌الله مؤمنی از آغاز دور جدید اردوی راهیان نور در سال ۹۸ خبر داد و گفت: امسال بیش از ۶ هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

    وی بابیان اینکه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس آغازشده است، افزود: اولین گروه اعزامی در تاریخ ۱۱ آبان به این مناطق اعزام شدند و این اعزام‌ها تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

     معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش  لرستان بیان کرد: این برنامه حاصل کار مشترک سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و آموزش‌وپرورش لرستان بوده است.

    مؤمنی با اشاره به اینکه دانش آموزان لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شود، تصریح کرد: هدف اصلی از این برنامه آشنایی نسل جوان جامعه با مفاهیمی مانند شهادت، دفاع از کشور و دین، مسئولیت‌پذیری و ایثار است.

     انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *